Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Τα κοινωνικά δίκτυα κόβουν την όρεξη

8690454795 d60fc090b0 z thumb medium Δίαιτα Instagram: Τα κοινωνικά δίκτυα κόβουν την όρεξηΗ προβολή φωτογραφιών από φαγητά στα κοινωνικά δίκτυα των φίλων μας προκαλεί «γευστική πλήξη», κόβοντάς μας την όρεξη
Η λήψη φωτογραφιών από φαγητά στο Instagram θεωρείται ως μία από τις πιο ενοχλητικές συνήθειες στα κοινωνικά δίκτυα. Τώρα, αποδεικνύεται επιστημονικά ότι αποτελεί και μία από τις πιο καταστροφικές για την όρεξη.Σύμφωνα με μία νέα έρευνα του πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα των ΗΠΑ, όταν κάποιος βλέπει πάρα πολλές φωτογραφίες φαγητών, έχει μικρότερη επιθυμία να φάει, ενώ μελλοντικά μπορεί να μειώσει την ποσότητα τροφής που καταναλώνει. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν βλέπει το φαγητό που βρίσκεται στο πιάτο του αρχίζει να το ...
βαριέται πριν καν το δοκιμάσει.
Παρομοίως, όταν κάποιος βλέπει συνέχεια φωτογραφίες φαγητών ή γλυκών στα κοινωνικά δίκτυα, όπως για παράδειγμα στο Instagram και το Pinterest, την επόμενη φορά που θα έχει μπροστά του ένα από αυτά, θα το απολαύσει λιγότερο.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο καθηγητής Ryan Elder, επικεφαλής της μελέτης που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Consumer Psychology, «κατά κάποιον τρόπο κουράζεσαι από τη γεύση του φαγητού, χωρίς καν να το έχεις δοκιμάσει. Πρόκειται για μία “γευστική πλήξη”. Είναι σαν να έχουμε πάει παρακάτω και δε θέλουμε πλέον αυτή τη γευστική εμπειρία.»
Στη μελέτη συμμετείχαν 232 άτομα, τα οποία κλήθηκαν να δουν και να βαθμολογήσουν μία σειρά από φωτογραφίες φαγητών. Οι μισοί συμμετέχοντες είδαν 60 φωτογραφίες γλυκών και οι άλλοι μισοί 60 φωτογραφίες αλμυρών φαγητών. Αφού βαθμολόγησαν όλοι πόσο γευστικό τους φαινόταν αυτό που έβλεπαν, κάθε ένας έπρεπε να φάει αλμυρά φιστίκια και να βαθμολογήσει πόσο απόλαυσε αυτή τη γευστική εμπειρία.
Η ομάδα που είχε δει τις φωτογραφίες των αλμυρών τροφών φάνηκε να απολαμβάνει λιγότερο τα φιστίκια, παρόλο που δεν συμπεριλαμβάνονταν στις φωτογραφίες που είχαν δει. Το ίδιο συνέβαινε και με οποιοδήποτε άλλο φαγητό.
Ωστόσο, οι ερευνητές επισημαίνουν πως η αίσθηση του κορεσμού για μία συγκεκριμένη τροφή δεν επιτυγχάνεται με δύο-τρεις φωτογραφίες αλλά με πολύ περισσότερες.
Επομένως, την επόμενη φορά που θα βρεθείτε μπροστά το ψυγείο και θα θέλετε να φάτε σοκολάτα ενώ ξέρετε ότι δεν πρέπει, περάστε μία βόλτα από τα κοινωνικά δίκτυα για να σας κόψουν την όρεξη.
Πηγή: Time, Daily Mail

Πηγή: enet.gr

http://www.secnews.gr/