Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Oι επιστήμονες προτείνουν την προσθήκη ρητίνης στη σύνθεση των υγρών καυσίμων

Ρετσίνι στη βενζίνη για μειωμένη περιβαλλοντική μόλυνση συνιστούν οι ερευνητέςΜία βιώσιμη λύση για πιο οικολογικά και πιο λειτουργικά καύσιμα παρουσίασαν ερευνητές από 3 Πανεπιστήμια στα πλαίσια του Πανελλήνιου Δασολογικού Συνεδρίου. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες προτείνουν την προσθήκη ρητίνης στη σύνθεση των υγρών καυσίμων.Το 16ο Πανελλήνιο Δασολογικό Συνέδριο στα πλαίσια του οποίου έγινε η παρουσίαση, ξεκίνησε χθες και θα ολοκληρωθεί την Τετάρτη στη...
Θεσσαλονίκη και διοργανώνεται από την Ελληνική Δασολογική Εταιρεία και το Τμήμα Δασολογίας & Φυσικού Περιβάλλοντος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
Οπως εξηγεί ο κ. Σκαλτσογιάννης, από το Τμήμα Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Εργαστήριο Δασικής Γενετικής και Βελτίωσης Δασοπονικών Ειδών του ΑΠΘ, μιλώντας στο ΑΜΠΕ: «Τα πειραματικά αποτελέσματα δείχνουν, ότι η χρήση της ρητίνης, αντί των άλλων τεχνικών, θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματική και οικονομική. Σημαντικό πλεονέκτημα αυτής είναι ότι αποτελεί ένα φυσικό ανανεώσιμο προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την αποθήκευση των καυσίμων πριν τη χρήση τους με περιορισμένο κόστος, το οποίο είναι εντοπισμένο μόνο στη συλλογή της ρητίνης»
Μάλιστα επισημαίνει ότι στα πλαίσια των ερευνών, παρατηρήθηκε ότι 2,5 με 5 κιλά ρητίνης σε έναν τόνο καυσίμου, σε μια δίωρη επεξεργασία, μπορεί να μειώσει την υγρασία κατά 70%.
«Η περιεχόμενη υγρασία στο πετρέλαιο και στα υπόλοιπα καύσιμα αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα υπεύθυνο για τη διάβρωση τόσο των κινητήρων όσο και των δεξαμενών αποθήκευσης και μεταφοράς. Επιπλέον είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία πάγου σε χαμηλές θερμοκρασίες, με αποτέλεσμα την παρεμπόδιση της ροής του καυσίμου δια μέσω των σωληνώσεων, ένα σημαντικό πρόβλημα ιδιαίτερα στα καύσιμα των αεριωθούμενων» τόνισε στο ΑΜΠΕ ο κ. Σκαλτσογιάννης, επισημαίνοντας παράλληλα τη θετική επίδραση της ρητίνης στη βελτίωση των φυσικοχημικών ιδιοτήτων των καυσίμων που την καθιστούν αντιρρυπαντικό παράγοντα, συμβάλλοντας στη μείωση των εκπομπών των αερίων ρύπων.