Η DICE “έτρεξε” το παιχνίδι χρησιμοποιώντας τρεις διαφορετικές
συνθέσεις υπολογιστή και με διαφορές στην ποιότητα απεικόνισης και στις
πίστες για entry-level gaming, mainstream gaming και enthusiast gaming.Έτσι
στην πρώτη ....περίπτωση το σύστημα βασιζόταν σε μία AMD APU τύπου
A10-7850K (Kaveri), που η ενσωματωμένη GPU (τύπου Radeon R7 200 Series)
διαθέτει 512 stream processors ενώ “τρέχει” στα 720MHz. Η ανάλυση που
χρησιμοποιήθηκε ήταν 1280 x 720 pixels. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η
DICE τονίζει ότι το παιχνίδι με Mantle “έτρεχε” με περίπου 14% υψηλότερο
framerate από ότι με DirectX 11.1.
Στην 2η περίπτωση, ο υπολογιστής βασιζόταν στον επεξεργαστή AMD FX-8350 σε συνδυασμό με μία κάρτα γραφικών Radeon HD 7970. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 1920 x 1080 pixels με 1x MSAA και ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά. Η DICE ανακοίνωσε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο framerate με Mantle ήταν 26% υψηλότερος από ότι με DirectX 11.1.
Το ταχύτερο σύστημα που χρησιμοποίησε είχε σαν βάση τον Intel Core i7-3960X σε συνδυασμό με δύο κάρτες γραφικών AMD Radeon R9 290X σε CrossFire. Η ανάλυση παρέμεινε στα 1920 x 1080 pixels στην ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά, ωστόσο το Anti-Aliasing ρυθμίστηκε στα 4x MSAA. Σε αυτή την περίπτωση σημειώθηκε αύξηση στα fps σχεδόν κατά 58%.
Site: TechPowerUp
Στην 2η περίπτωση, ο υπολογιστής βασιζόταν στον επεξεργαστή AMD FX-8350 σε συνδυασμό με μία κάρτα γραφικών Radeon HD 7970. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 1920 x 1080 pixels με 1x MSAA και ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά. Η DICE ανακοίνωσε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο framerate με Mantle ήταν 26% υψηλότερος από ότι με DirectX 11.1.
Το ταχύτερο σύστημα που χρησιμοποίησε είχε σαν βάση τον Intel Core i7-3960X σε συνδυασμό με δύο κάρτες γραφικών AMD Radeon R9 290X σε CrossFire. Η ανάλυση παρέμεινε στα 1920 x 1080 pixels στην ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά, ωστόσο το Anti-Aliasing ρυθμίστηκε στα 4x MSAA. Σε αυτή την περίπτωση σημειώθηκε αύξηση στα fps σχεδόν κατά 58%.
Site: TechPowerUp