Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

AMD Mantle vs DirectX 11.1

Μαζί με το πολυαναμενόμενο game patch που υποστηρίζει το API της AMD, Mantle για το Battlefield 4 (BF4), η DICE έδωσε στην δημοσιότητα τα αποτελέσματα δοκιμών που πραγματοποίησε η ίδια, για να τονίσει την διαφορά ανάμεσα στα DirectX 11.1 και Mantle.
Η DICE “έτρεξε” το παιχνίδι χρησιμοποιώντας τρεις διαφορετικές συνθέσεις υπολογιστή και με διαφορές στην ποιότητα απεικόνισης και στις πίστες για entry-level gaming, mainstream gaming και enthusiast gaming.Έτσι στην πρώτη ....περίπτωση το σύστημα βασιζόταν σε μία AMD APU τύπου A10-7850K (Kaveri), που η ενσωματωμένη GPU (τύπου Radeon R7 200 Series) διαθέτει 512 stream processors ενώ “τρέχει” στα 720MHz. Η ανάλυση που χρησιμοποιήθηκε ήταν 1280 x 720 pixels. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η DICE τονίζει ότι το παιχνίδι με Mantle “έτρεχε” με περίπου 14% υψηλότερο framerate από ότι με DirectX 11.1.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Στην 2η περίπτωση, ο υπολογιστής βασιζόταν στον επεξεργαστή AMD FX-8350 σε συνδυασμό με μία κάρτα γραφικών Radeon HD 7970. Χρησιμοποιήθηκε ανάλυση 1920 x 1080 pixels με 1x MSAA και ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά. Η DICE ανακοίνωσε ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο framerate με Mantle ήταν 26% υψηλότερος από ότι με DirectX 11.1.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Το ταχύτερο σύστημα που χρησιμοποίησε είχε σαν βάση τον Intel Core i7-3960X σε συνδυασμό με δύο κάρτες γραφικών AMD Radeon R9 290X σε CrossFire. Η ανάλυση παρέμεινε στα 1920 x 1080 pixels στην ρύθμιση “Ultra” για τα γραφικά, ωστόσο το Anti-Aliasing ρυθμίστηκε στα 4x MSAA. Σε αυτή την περίπτωση σημειώθηκε αύξηση στα fps σχεδόν κατά 58%.

Δημοσιευμένη Εικόνα

Site: TechPowerUp