Η άποψη των ανηλίκων φέρνει στο φως ιδιαιτέρως αποκαλυπτικά στοιχεία:....
- Σύμφωνα με το 16,94% των ανηλίκων που απάντησαν στην έρευνα, η
βιομηχανία πρέπει να έχει το δικαίωμα να παρεμβαίνει στο προφίλ, τις
αναρτήσεις αλλά και το περιεχόμενο των χρηστών της, όταν η συμπεριφορά
τους παραβιάζει τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου που έχει
θέσει η ίδια.
Την ίδια στιγμή, ωστόσο, μόνο το 1,62% των ανηλίκων σκέφτεται ως δικαίωμα της βιομηχανίας να μπορεί να καθορίζει την εν λόγω Πολιτική Απορρήτου και τους Όρους Χρήσης. - 13,25% των ανηλίκων αναγνωρίζουν το δικαίωμα της βιομηχανίας να αποθηκεύει και να διαχειρίζεται τα δεδομένα των χρηστών της αλλά πάντα με τη συγκατάθεσή τους.
- Μόλις το 0,74% των ανηλίκων θεωρεί πως η βιομηχανία μπορεί να εκμεταλλεύεται εμπορικά τις υπηρεσίες που παρέχει και να βγάζει κέρδος, ενώ μόνο ένα 3,68% δίνει ως δικαίωμα στη βιομηχανία να χρησιμοποιεί και να προωθεί διαφημιστικό περιεχόμενο.
- Τέλος, ένα 6,48% των ανηλίκων θεωρούν πως η ελευθερία της έκφρασης και η απαγόρευση της λογοκρισίας είναι δικαίωμα της βιομηχανίας, ενώ ένα μικρό ποσοστό της τάξεως των 4,12% πιστεύει πως η βιομηχανία έχει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του περιεχομένου της.