
Η κάθε καμπάνια (campaign) θα περιέχει ένα βασικό διαφημιστικό στόχο και όσα σετ διαφημίσεων (Ad sets) επιθυμεί ο διαφημιστής. Το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να δεχτεί ξεχωριστό budget και πρόγραμμα, βοηθώντας έτσι τους διαφημιστές να μετρούν ευκολότερα τις αποδοτικότερες διαφημίσεις. Επίσης, το κάθε σετ διαφημίσεων θα μπορεί να περιέχει όσες....
διαφημίσεις (Ads) επιθυμεί ο διαφημιστής, με την κάθε διαφήμιση να έχει ξεχωριστή εικόνα, κείμενο, σύνδεσμο ή βίντεο. Τέλος, κάθε διαφήμιση θα μπορεί να στοχεύει σε διαφορετικό κοινό και να δέχεται διαφορετικό bid.
Η νέα ιεραρχία των Facebook διαφημίσεων μοιάζει πολύ στην αντίστοιχη του Google AdWords, κάτι το οποίο αναμένεται να βοηθήσει περισσότερο όσους διαφημιστές χρησιμοποιούν και τις δύο προηγούμενες μορφές διαφημίσεων.
Οι προηγούμενες αλλαγές θα ξεκινήσουν να εφαρμόζονται από 4 Μαρτίου για όλους τους διαφημιστές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο Facebook Help Center.
Πηγή: socialmedialife.gr
http://www.secnews.gr/