
Μέχρι σήμερα, το Facebook μοιραζόταν με τους διαφημιστές μόνο τα στοιχεία που συγκέντρωνε από τη δραστηριότητα των χρηστών του εντός της πλατφόρμας. Αυτό όμως αλλάζει και στις ερχόμενες εβδομάδες η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσει να παραδίδει στους διαφημιστές τα στοιχεία που συγκεντρώνει από τη δραστηριότητα των και χρηστών εκτός Facebook.....
Αυτό θα επιτυγχάνεται μέσα από τις εξωτερικές εφαρμογές και sites που επισκέπτονται οι χρήστες μέσα στο Facebook, με την αλλαγή αυτή να ξεκινά από τις ΗΠΑ.
Για παράδειγμα, από την επίσκεψη σε ένα site που αφορά....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.e-pcmag.gr