
Τα αποτελέσματα του ψυχολογικού τεστ υπέδειξαν ότι όσοι δέχονταν θετικά μηνύματα στη συνέχεια προχωρούσαν σε δικές τους κοινοποιήσεις και μηνύματα που κινούνταν προς την...
ίδια κατεύθυνση ενώ όσοι εκτέθηκαν σε αρνητικές ειδήσεις, σχόλια και μηνύματα υιοθέτησαν την ίδια συμπεριφορά.
Με αυτό τον τρόπο, οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι χρήστες του κοινωνικού δικτύου επηρεάζονται αισθητά από τις δημοσιεύσεις που εμφανίζονται στο timeline τους.
Ωστόσο αυτό το ψυχολογικό πείραμα, είχε και τις αναμενόμενες έντονες αντιδράσεις, κυρίως από δικηγόρους, ψηφιακούς ακτιβιστές, πολιτικούς, αλλά και χρήστες.
Καταρχήν, οι ιθύνοντες του Facebook δηλώνουν ότι κάτι τέτοιο δεν αντιβαίνει τους κανόνες που όλα τα μέλη έχουν αποδεχτεί, παρόλο που συμμετείχαν σε ένα ψυχολογικό τεστ χωρίς να το γνωρίζουν.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της καμπάνιας, Adam D. I. Kramer, το Facebook προχώρησε σε αυτό το τεστ επειδή νοιάζεται για τα μέλη του και το συναισθηματικό αντίκτυπο που έχει η υπηρεσία σε αυτά.
Επίσης, ο υπεύθυνος της καμπάνιας θεώρησε σημαντικό να διερευνηθεί η κοινή ανησυχία ότι βλέποντας τους φίλους μας να κοινοποιούν θετικό περιεχόμενο οδηγεί τους υπόλοιπους στο να αισθάνονται αρνητικά ή παραγκωνισμένοι.
Παράλληλα, υπήρχε η ανησυχία ότι η έκθεση σε αρνητικό....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.e-pcmag.gr