Εναν μάλλον αγχωτικό τρόπο επέλεξε η γαλλική εταιρεία Guy Cotten σε
συνεργασία με τη διαφημιστική BBDO για να ευαισθητοποιήσει τους Γάλλους
σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης σωσιβίων. Πρόκειται για έναν πολύ
ρεαλιστικό προσομοιωτή πνιγμού, ο οποίος σας βάζει στη θέση του θύματος.
Ουσιαστικά σας δείχνει πόσο εύκολο είναι να ζαλιστείτε και να βρεθείτε στο νερό και πόσο....
επικίνδυνο είναι όταν δε φοράτε σωσίβιο στα ανοιχτά.
Αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.iefimerida.gr
Ουσιαστικά σας δείχνει πόσο εύκολο είναι να ζαλιστείτε και να βρεθείτε στο νερό και πόσο....
επικίνδυνο είναι όταν δε φοράτε σωσίβιο στα ανοιχτά.
Αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.iefimerida.gr