Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Oι γυναίκες έχουν εισχωρήσει για τα καλά στον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών

Οι gamers είναι γένους… θηλυκούΗ εικόνα γνωστή και μη εξαιρετέα: τα αγόρια «κολλημένα» στην οθόνη του υπολογιστή και τα κορίτσια τους με τα χέρια σταυρωμένα να εύχονται να... πέσει το ρεύμα. Σύμφωνα με νέα στοιχεία όμως κάτι τέτοιο ανήκει στο παρελθόν καθώς οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι ολοένα και περισσότερες γυναίκες ασχολούνται πλέον με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.Πρόσφατη δημοσκόπηση της διαφημιστικής εταιρείας Internet Advertising Bureau UK, με έδρα το Λονδίνο, έδειξε ότι οι γυναίκες ξεπερνούν το ....50% των χρηστών που δήλωσαν ότι έπαιξαν κάποια μορφή βιντεοπαιχνιδιού μέσα στους τελευταίους έξι μήνες. Η συγκεκριμένη τάση εμφανίζεται ιδιαίτερα ισχυρή σε γυναίκες ηλικίας 25-44 ετών, οι οποίες δήλωσαν ότι παίζουν κυρίως παιχνίδια γνώσεων ή σπαζοκεφαλιές υπό μορφή app στο κινητό τους.
Με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα - στην οποία συμμετείχαν συνολικά 4.058 άτομα ηλικίας 8-74 ετών -, οι gamers στη Βρετανία αγγίζουν τα 33,5 εκατ., αριθμός που αντιστοιχεί στο 69% του πληθυσμού της χώρας. Από αυτούς η πλειοψηφία αποτελείται από άτομα άνω των 40 ετών. Οι σαραντάρηδες, σύμφωνα με τα νούμερα, μεταφράζονται στο 27% του γενικού πληθυσμού των gamers, ενώ ένα 22% αφορά παιδιά και εφήβους. Το 54% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα smartphones αποτελούν τις πιο δημοφιλείς συσκευές για ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Επανάσταση στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
«Το Διαδίκτυο και τα smartphones έχουν αλλάξει το τοπίο των βιντεοπαιχνιδιών για τα καλά» αναφέρει ο Στιβ Τσέστερ, από τη βρετανική διαφημιστική εταιρεία. «Κατάφεραν με δυο λόγια να προσφέρουν μεγαλύτερη προσβασιμότητα στο κοινό, ανοίγοντας έτσι την πόρτα και σε νέους χρήστες».
Ο ίδιος προσθέτει ότι «για παράδειγμα, κατά το παρελθόν, ένας παίκτης βιντεοπαιχνιδιών όφειλε να προμηθευτεί μια ακριβή κονσόλα και τους αντίστοιχους τίτλους παιχνιδιών, προκειμένου να μπορέσει να απολαύσει τη συγκεκριμένη εμπειρία. Τώρα το μόνο που έχει να κάνει είναι να πατήσει και να κατεβάσει μια εφαρμογή στο κινητό του».

Το 33% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σε γενικές γραμμές προτιμά τα παιχνίδια γνώσεων και τις σπαζοκεφαλιές. Το 18% επί του συνόλου ανέφερε ότι συνήθως παίζει παιχνίδια δράσης και σκόπευσης. Το ποσοστό αυτό μάλιστα αυξανόταν στο 45% στην περίπτωση των ανδρών ηλικίας 16-24 ετών, ενώ σε εκείνους ηλικίας 25-44 ετών άγγιζε το 26%.

Από τη δημοσκόπηση φάνηκε ακόμη ότι ένας μέσος παίκτης αφιερώνει στο αγαπημένο του παιχνίδι περί τις 11 ώρες την εβδομάδα, ενώ παιδιά και έφηβοι ηλικίας 8-15 ετών παίζουν για τουλάχιστον 20 ώρες εβδομαδιαίως.

Βιντεοπαιχνίδια - σχέση: 1-0.....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.tovima.gr