Σήμερα δεν θα μιλήσουμε για την Google, ίσως θα την
αναφέρουμε μόνο, αλλά δεν θα ασχοληθούμε με αυτή. Πιστεύετε ότι υπάρχει
ιδιωτική ζωή στο Internet; Η δημοφιλής υπηρεσία TripAdvisor
άρχισε να προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, χάρη σε μια πιο στενή
συνεργασία με το Facebook. Η online υπηρεσία ταξιδιωτικής αναζήτησης
ονόμασε το νέο χαρακτηριστικό Just for You και υπόσχεται να σας
“σερβίρει” προσαρμοσμένες συστάσεις για ξενοδοχεία με βάση τις
προτιμήσεις σας, το ....
ιστορικό αναζήτησης στην ιστοσελίδα αλλά και πιθανά σχόλια που έχετε κάνει.
Για παράδειγμα, όταν κάνετε αναζήτηση για ξενοδοχεία για μια συγκεκριμένη γεωγραφική θέση, θα δείτε μια σειρά από ετικέτες για να ορίσετε τις γενικές σας προτιμήσεις σας, όπως την τοποθεσία, το στυλ, την κατηγορία του ξενοδοχείου, το εύρος τιμών, τις ανέσεις και άλλα.
Το TripAdvisor συλλέγει αυτές τις λεπτομέρειες, τα σχόλια σας, μαζί με όλες τις προηγούμενες σας αναζητήσεις, για να παραδώσει τις καλύτερες συστάσεις στο πλαίσιο ενός ειδικού παράθυρου “Just for You.”
Είναι γνωστή η σημασία των big data, στον κόσμο της πληροφορίας, όπως είναι γνωστό ότι μεγάλες και μικρές υπηρεσίες καταγράφουν όλες τις κινήσεις μας στο Internet, ακολουθώντας πιστά τον δρόμο που χάραξε η Google. Η ανάλυση και η διαχείριση των big data, είναι το επόμενο στοίχημα για τους διαδικτυακούς κολοσσούς. Οι ειδικά προσαρμοσμένες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ήδη μπροστά μας, χωρίς ίσως να είναι και τόσο πολύ προσαρμοσμένες από την αδυναμία απόλυτης ανάλυσης των δεδομένων. Αν αγχωθήκατε μην διαβάσετε παρακάτω.
Σε έναν τέλειο κόσμο, οι καταναλωτές επωφελούνται από αυτό, επειδή τους εμφανίζονται διαφημίσεις για τα προϊόντα που χρειάζονται ακριβώς.
Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει έτσι ακριβώς. Οι πωλητές εκτιμούν το ενδιαφέρον σας, και προσπαθούν να σας πουλήσουν στην μεγαλύτερη δυνατή τιμή.
Τα συστήματα για τις ξενοδοχειακές κρατήσεις αλλά και για τις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων χρησιμοποιούν πολύπλοκα συστήματα προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη, που συγκεντρώνονται μέσω της παρακολούθησης του referrer (referrer ονομάζεται η ιστοσελίδα που μας στέλνει στη σελίδα που μας παρακολουθεί), της βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης και την παρακολούθηση του κοινωνικού δικτύου.
Η πιο προφανής εφαρμογή αυτού του μηχανισμού είναι τα συστήματα κρατήσεων ξενοδοχείων και οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων. Αυτά τα sites χρησιμοποιούν περίπλοκα συστήματα προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη. Βασίζονται σε δεκάδες παράγοντες και έχουν συστήματα που μπορούν να κρύψουν εντελώς ορισμένες πληροφορίες και να παρουσιάσουν άλλες μόνο και μόνο για να πιάσουν μια καλύτερη τιμή......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
ιστορικό αναζήτησης στην ιστοσελίδα αλλά και πιθανά σχόλια που έχετε κάνει.
Για παράδειγμα, όταν κάνετε αναζήτηση για ξενοδοχεία για μια συγκεκριμένη γεωγραφική θέση, θα δείτε μια σειρά από ετικέτες για να ορίσετε τις γενικές σας προτιμήσεις σας, όπως την τοποθεσία, το στυλ, την κατηγορία του ξενοδοχείου, το εύρος τιμών, τις ανέσεις και άλλα.
Το TripAdvisor συλλέγει αυτές τις λεπτομέρειες, τα σχόλια σας, μαζί με όλες τις προηγούμενες σας αναζητήσεις, για να παραδώσει τις καλύτερες συστάσεις στο πλαίσιο ενός ειδικού παράθυρου “Just for You.”
Είναι γνωστή η σημασία των big data, στον κόσμο της πληροφορίας, όπως είναι γνωστό ότι μεγάλες και μικρές υπηρεσίες καταγράφουν όλες τις κινήσεις μας στο Internet, ακολουθώντας πιστά τον δρόμο που χάραξε η Google. Η ανάλυση και η διαχείριση των big data, είναι το επόμενο στοίχημα για τους διαδικτυακούς κολοσσούς. Οι ειδικά προσαρμοσμένες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ήδη μπροστά μας, χωρίς ίσως να είναι και τόσο πολύ προσαρμοσμένες από την αδυναμία απόλυτης ανάλυσης των δεδομένων. Αν αγχωθήκατε μην διαβάσετε παρακάτω.
Σε έναν τέλειο κόσμο, οι καταναλωτές επωφελούνται από αυτό, επειδή τους εμφανίζονται διαφημίσεις για τα προϊόντα που χρειάζονται ακριβώς.
Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει έτσι ακριβώς. Οι πωλητές εκτιμούν το ενδιαφέρον σας, και προσπαθούν να σας πουλήσουν στην μεγαλύτερη δυνατή τιμή.
Τα συστήματα για τις ξενοδοχειακές κρατήσεις αλλά και για τις κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων χρησιμοποιούν πολύπλοκα συστήματα προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη, που συγκεντρώνονται μέσω της παρακολούθησης του referrer (referrer ονομάζεται η ιστοσελίδα που μας στέλνει στη σελίδα που μας παρακολουθεί), της βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης και την παρακολούθηση του κοινωνικού δικτύου.
Η πιο προφανής εφαρμογή αυτού του μηχανισμού είναι τα συστήματα κρατήσεων ξενοδοχείων και οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων. Αυτά τα sites χρησιμοποιούν περίπλοκα συστήματα προσαρμογών των τιμών, τα οποία λαμβάνουν υπόψιν τους πολλές πληροφορίες από κάθε επισκέπτη. Βασίζονται σε δεκάδες παράγοντες και έχουν συστήματα που μπορούν να κρύψουν εντελώς ορισμένες πληροφορίες και να παρουσιάσουν άλλες μόνο και μόνο για να πιάσουν μια καλύτερη τιμή......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr