Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Στο Ίντερνετ επτά στα δέκα ελληνικά νοικοκυριά

hdmiΣτο 65,6% το ποσοστό το 2014, αυξημένο σε ποσοστό 16,5%, σε σχέση με το 2013.
Περίπου επτά στα δέκα νοικοκυριά της χώρας (ποσοστό 65,6%) είχαν το 2014 πρόσβαση στο Διαδίκτυο από την κατοικία τους, αριθμός που είναι αυξημένος κατά 16,5% σε σχέση με το 2013.
Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στην Κεντρική Ελλάδα και στα νησιά Αιγαίου και την Κρήτη, κατά....
53,2% και 39,3%, αντίστοιχα.
Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας της ΕΛΣΤΑΤ για τα νοικοκυριά το 2014, σύμφωνα, επίσης, με την οποία:
– Περίπου 7 στα 10 νοικοκυριά (64,7%) χρησιμοποιούν ευρυζωνική σύνδεση για το Διαδίκτυο στην κατοικία τους, ενώ η συντριπτική πλειονότητα (98,6%) των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από την κατοικία τους, χρησιμοποιεί ευρυζωνική σύνδεση.
– Το 58,4% όσων χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο το α’ τρίµηνο του 2014 συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, εκτός της κατοικίας και του χώρου εργασίας τους, µε χρήση κινητού τηλεφώνου ή smartphone, φορητού υπολογιστή (laptop, notebook, netbook ή tablet) ή άλλης φορητής συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κλπ), παρουσιάζοντας αύξηση 30,7%, σε σχέση µε το α’ τρίµηνο του 2013.
– Η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά είναι στην κορυφή της λίστας των διαδικτυακών δραστηριοτήτων και πραγματοποιείται από το 84,9% των χρηστών του διαδικτύου, καταγράφοντας αύξηση 10% σε σχέση µε το 2013. Η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες είναι η δεύτερη περισσότερο πραγματοποιούμενη δραστηριότητα από το 82,3% των χρηστών, καταγράφοντας μικρή μείωση 1% σε σχέση µε το 2013.

Ειδικότερα, τα ποσοστά που καταγράφηκαν το 2014 για δραστηριότητες που πραγματοποιούνται µέσω διαδικτύου, κατά φθίνουσα σειρά, είναι τα εξής:
– ∆ιάβασµα online ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφηµερίδες, περιοδικά 84,9%.
– Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες 82,3%.
– Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυµάτων 79,8%.
– Συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κλπ.) 64,3%.
– Παιχνίδια, εικόνες, ταινίες, μουσική 52%.....

Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr