Όσοι κάνουν τηλεόραση στις ΗΠΑ
ανησυχούν. Και δικαίως. Έρευνα του ινστιτούτου κοινωνικής έρευνας PEW
Research δείχνει ότι ενώ πριν από μόλις 8 χρόνια το 42% των ανθρώπων
μεταξύ 18 και 29 ετών έβλεπαν ειδήσεις στην τηλεόραση, σήμερα το ποσοστό
τους μειώθηκε στο 30%.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι οι δημοσιογράφοι που εκφράζουν φόβους ότι η
κρίση που χτύπησε αμείλικτα πριν από... λίγα χρόνια τις εφημερίδες και τα
περιοδικά, χτυπά τώρα και την πόρτα της τηλεόρασης.Αναζητώντας «νέα
οράματα» για την τηλεόραση του
μέλλοντος ο καθηγητής δημοσιογραφίας Τζεφ Τζάρβις κάλεσε στο
Πανεπιστήμιο της Πόλης της Νέας Υόρκης δημοσιογράφους, παραγωγούς,
φοιτητές, επιχειρηματίες και επιστήμονες για να συζητήσουν και να
ανταλλάξουν ιδέες.
Ανάμεσά τους βρισκόταν και ο Ριτζάτ Μίντι, ο οποίος «έστησε» τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης στο αραβικό τηλεοπτικό πρόγραμμα Al Jazeera. Ο
διάλογος, λέει, είναι το μόνο που ενδιαφέρει τους τηλεθεατές: «Οι
άνθρωποι εμπιστεύονται κατ΄ αρχήν άλλους ανθρώπους. Πώς λοιπόν θα περάσεις
τις ειδήσεις σου στον κόσμο; Πώς θα κάνεις τους τηλεθεατές να
μοιράζονται στο διαδίκτυο ακόμα περισσότερο τις ειδήσεις που
παρακολουθούν;» Με την άποψη αυτή συμφωνεί και ο Τομ Κιν από το Bloomberg News: «Δοκιμάσαμε το ένα, δοκιμάσαμε το άλλο. Ο κόσμος δεν θέλει κάτι διαφορετικό!»
Το βάρος στην κοινωνική δικτύωση λοιπόν!.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Το βάρος στην κοινωνική δικτύωση λοιπόν!.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr