αφορά έναν πάροχο, αλλά είναι κοινό ανάμεσα στους Ευρωπαίους παρόχους. Είναι φανερό ότι ο βασικός στόχος μίας τέτοιας κίνησης, εφόσον επιβεβαιωθεί, έχει στόχο την Google.
To ρεπορτάζ των FT αναφέρει: “an executive at a European carrier confirmed that it and several of its peers are planning to start blocking adverts this year” and will be available as an “opt-in service”.
Μοιάζει απίθανο η Ευρωπαϊκή Eπιτροπή να επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί ένα τέτοιο πρόγραμμα για το "κόψιμο" των διαφημίσεων, καθώς το επόμενο βήμα είναι οι πάροχοι να επιχειρήσουν να πουλήσουν την "υπηρεσία" στα ενδιαφερόμενα μέρη.
Το 2013 ο Γάλλος ISP Free, με μία παρόμοια κίνηση, είχε .....
Διαβάστε περισσότερα στο: gr.pcmag.com