Δελτίο Τύπου:
Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των πολιτών για την συμμετοχή στην δράση "Ψηφιακή Αλληλεγγύη" η οποία αφορά στους δημότες των 8 Περιφερειών αμιγούς σύγκλισης που καλύπτει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", στο πλαίσιο του οποίου υλοποιείται η συγκεκριμένη δράση, με την συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες των δικαιούχων του κοινωνικού μερίσματος έφθασαν ήδη 180.000 ενώ υπάρχουν ακόμη 45.000 δικαιούχοι οι οποίοι έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για τη δράση, εκτυπώνοντας το κουπόνι συμμετοχής, χωρίς να έχουν προχωρήσει στην εξαργύρωσή του. Για αυτή την ...
κατηγορία πολιτών καθώς και για όσους είναι δημότες των 8 Περιφερειών αμιγούς σύγκλισης και δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος αλλά δεν έχουν εκδηλώσει μέχρι σήμερα το ενδιαφέρον τους υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής στην δράση μέχρι την Τρίτη 30 Ιουνίου 2015.
Η δράση συμβάλλει στην αύξηση της ευρυζωνικής διείσδυσης και την εξοικείωση των πολιτών με τις νέες τεχνολογίες για την κάλυψη του ψηφιακού χάσματος και την μείωση του ψηφιακού αναλφαβητισμού που πλήττει άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, τα οποία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης υπόκεινται σε ψηφιακό και κοινωνικό αποκλεισμό.
Οι προτιμήσεις των δικαιούχων, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, δίνουν την πρώτη προτεραιότητα στην απόκτηση εξοπλισμού laptop (91.995 παραγγελίες) ενώ το tablet κατέχει τη δεύτερη θέση (88.325 παραγγελίες), γεγονός που φαίνεται να επιβεβαιώνει ότι η δράση δίνει την ευκαιρία εξοικείωσης με τους Η/Υ και το διαδίκτυο σε πολίτες που δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα απόκτησης Η/Υ και εξοικείωσης τους με το διαδικτυακό περιβάλλον, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
Το αποτέλεσμα μιας ευρύτερης αξιοποίησης των προσφερόμενων μέσω της δράσης υπηρεσιών θα συμβάλλει στην απόκτηση πρόσβασης χρήσης δημόσιων και ιδιωτικών ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως π.χ. συστήματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (taxis net), πλατφόρμες για online shopping, τραπεζικές συναλλαγές (e-banking), κλπ., τα οποία βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής των δικαιούχων πολιτών.
Επιπλέον, η παροχή 4 ωρών συμβουλευτικής υποστήριξης κατ’ οίκον που προσφέρεται μέσω της δράσης καλύπτει σε κάθε δικαιούχο τουλάχιστον δύο από τις ακόλουθες κατηγορίες:....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com
Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των πολιτών για την συμμετοχή στην δράση "Ψηφιακή Αλληλεγγύη" η οποία αφορά στους δημότες των 8 Περιφερειών αμιγούς σύγκλισης που καλύπτει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ψηφιακή Σύγκλιση", στο πλαίσιο του οποίου υλοποιείται η συγκεκριμένη δράση, με την συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, οι παραγγελίες των δικαιούχων του κοινωνικού μερίσματος έφθασαν ήδη 180.000 ενώ υπάρχουν ακόμη 45.000 δικαιούχοι οι οποίοι έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους για τη δράση, εκτυπώνοντας το κουπόνι συμμετοχής, χωρίς να έχουν προχωρήσει στην εξαργύρωσή του. Για αυτή την ...
κατηγορία πολιτών καθώς και για όσους είναι δημότες των 8 Περιφερειών αμιγούς σύγκλισης και δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος αλλά δεν έχουν εκδηλώσει μέχρι σήμερα το ενδιαφέρον τους υπάρχει δυνατότητα συμμετοχής στην δράση μέχρι την Τρίτη 30 Ιουνίου 2015.
Η δράση συμβάλλει στην αύξηση της ευρυζωνικής διείσδυσης και την εξοικείωση των πολιτών με τις νέες τεχνολογίες για την κάλυψη του ψηφιακού χάσματος και την μείωση του ψηφιακού αναλφαβητισμού που πλήττει άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, τα οποία εξαιτίας της οικονομικής κρίσης υπόκεινται σε ψηφιακό και κοινωνικό αποκλεισμό.
Οι προτιμήσεις των δικαιούχων, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία, δίνουν την πρώτη προτεραιότητα στην απόκτηση εξοπλισμού laptop (91.995 παραγγελίες) ενώ το tablet κατέχει τη δεύτερη θέση (88.325 παραγγελίες), γεγονός που φαίνεται να επιβεβαιώνει ότι η δράση δίνει την ευκαιρία εξοικείωσης με τους Η/Υ και το διαδίκτυο σε πολίτες που δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα απόκτησης Η/Υ και εξοικείωσης τους με το διαδικτυακό περιβάλλον, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
Το αποτέλεσμα μιας ευρύτερης αξιοποίησης των προσφερόμενων μέσω της δράσης υπηρεσιών θα συμβάλλει στην απόκτηση πρόσβασης χρήσης δημόσιων και ιδιωτικών ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως π.χ. συστήματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (taxis net), πλατφόρμες για online shopping, τραπεζικές συναλλαγές (e-banking), κλπ., τα οποία βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής των δικαιούχων πολιτών.
Επιπλέον, η παροχή 4 ωρών συμβουλευτικής υποστήριξης κατ’ οίκον που προσφέρεται μέσω της δράσης καλύπτει σε κάθε δικαιούχο τουλάχιστον δύο από τις ακόλουθες κατηγορίες:....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com