Υπάρχουν προϊόντα όπως είναι το ΑρρΙe Watch για
παράδειγμα τα οποία μπορεί να έχουν ανάμικτες κριτικές, όμως σε πωλήσεις
τα πηγαίνουν καλά, όχι τόσο επειδή ο αγορά των smart watches έπεισε τους χρήστες, αλλά λόγω αυτού που αποκαλείται brand loyalty. Οι χρήστες μένουν πιστοί στο brand και προχωρούν σε κάποια αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η RBC Capital Markets, η ΑρρΙe έχει πιο πιστούς πελάτες απ ότι η Samsung. Τα ευρήματα έδειξαν ότι το 83.4% των χρηστών iPhone σχεδιάζει να παραμείνει στην ΑρρΙe μέσα στο επόμενο διάστημα. Αντίστοιχα το ποσοστό της διατήρησης των πελατών της Samsung είναι στο 64.2%.Σε ερώτηση αν θα άλλαζαν στρατόπεδο, το 4.2% των κατόχων iPhone απάντησε ότι θα αγόραζε ένα Samsung ως επόμενη συσκευή, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των χρηστών Samsung που θα πήγαινε σε....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr