Δελτίο Τύπου:
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου έως την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να ....
“βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.
Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική αυτή περίοδο αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος, ενώ παράλληλα σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.
Την προηγούμενη χρονιά, η αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές ήταν άκρως θετική και αυξημένη σε σχέση με την αρχική Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59% σε σχέση με την αντίστοιχη Εβδομάδα του 2013 (42%), ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200% (100% ήταν αντίστοιχα το 2013).
Η ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, καθώς και τα θεαματικά αποτελέσματα που κατέγραψαν τα....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Φέτος, η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Τρίτη 1 Δεκεμβρίου έως την Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων θα παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να ....
“βιώσει” την online αγοραστική εμπειρία.
Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. Στην εορταστική αυτή περίοδο αυξάνει σημαντικά ο online B2C τζίρος, ενώ παράλληλα σηματοδοτείται η έναρξη των Χριστουγεννιάτικων αγορών.
Την προηγούμενη χρονιά, η αποδοχή από τους Έλληνες online καταναλωτές ήταν άκρως θετική και αυξημένη σε σχέση με την αρχική Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε ο Σύνδεσμος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59% σε σχέση με την αντίστοιχη Εβδομάδα του 2013 (42%), ενώ υπήρξαν και ηλεκτρονικά καταστήματα που δήλωσαν αύξηση πωλήσεων άνω του 200% (100% ήταν αντίστοιχα το 2013).
Η ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, καθώς και τα θεαματικά αποτελέσματα που κατέγραψαν τα....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com