Ένα αξιολάτρευτο νέο παιχνίδι της Fisher-Price που έχει σχήμα κάμπιας έχει στόχο να διδάξει σε παιδιά τα βασικά του προγραμματισμού. Η Fisher-Price θα κάνει επίδειξη του νέου της παιχνιδιού στο Consumer Electronics Show 2016.
Το παιχνίδι έχει όνομα Think & Learn Code-a-Pillar και μαθαίνει σε παιδιά ηλικίας 3 με 8 ετών να επιλύνουν προβλήματα και αλληλουχίες. Κατευθύνοντας την κάμπια να κινηθεί σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο ενισχύονται οι .....
ικανότητες που είναι συσχετισμένες με τη σ Το παιχνίδι έχει οχτώ τμήματα τα οποία έχουν μια μοναδική εικόνα-εντολή στην επιφάνεια τους. Το καθένα δίνει εντολή στην κάμπια να κινηθεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο (ευθεία, δεξιά, αριστερά, να κάνει περιστροφή, να κάνει θόρυβο κλπ). Τα τμήματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας θύρας USB και τα παιδιά επιλέγουν τη σειρά.
Μόλις τα κομμάτια συνδεθούν και πατηθεί το κουμπί start η κάμπια θα κάνει την προγραμματισμένη διαδρομή. Αν και δεν υπάρχει κάποιος πραγματικός προγραμματισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή, όλη η διαδικασία είναι παρόμοια με συγγραφή κώδικα.
Το παιχνίδι της Fisher-Price λειτουργεί αυτόνομα αλλά μπορεί να συνδυαστεί με μια ειδική εφαρμογή η οποία ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετάσχουν σε προκλήσεις και να πειραματιστούν με διαφορετικά πρότυπα.
Το παιχνίδι είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης που θέλει να εισάγει τις.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr
Το παιχνίδι έχει όνομα Think & Learn Code-a-Pillar και μαθαίνει σε παιδιά ηλικίας 3 με 8 ετών να επιλύνουν προβλήματα και αλληλουχίες. Κατευθύνοντας την κάμπια να κινηθεί σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο ενισχύονται οι .....
ικανότητες που είναι συσχετισμένες με τη σ Το παιχνίδι έχει οχτώ τμήματα τα οποία έχουν μια μοναδική εικόνα-εντολή στην επιφάνεια τους. Το καθένα δίνει εντολή στην κάμπια να κινηθεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο (ευθεία, δεξιά, αριστερά, να κάνει περιστροφή, να κάνει θόρυβο κλπ). Τα τμήματα συνδέονται μεταξύ τους μέσω μιας θύρας USB και τα παιδιά επιλέγουν τη σειρά.
Μόλις τα κομμάτια συνδεθούν και πατηθεί το κουμπί start η κάμπια θα κάνει την προγραμματισμένη διαδρομή. Αν και δεν υπάρχει κάποιος πραγματικός προγραμματισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή, όλη η διαδικασία είναι παρόμοια με συγγραφή κώδικα.
Το παιχνίδι της Fisher-Price λειτουργεί αυτόνομα αλλά μπορεί να συνδυαστεί με μια ειδική εφαρμογή η οποία ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετάσχουν σε προκλήσεις και να πειραματιστούν με διαφορετικά πρότυπα.
Το παιχνίδι είναι μέρος μιας ευρύτερης τάσης που θέλει να εισάγει τις.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr