Από τις διευθύνσεις email μέχρι τους αριθμούς των κινητών μας
τηλεφώνων και από τους χώρους εργασίας μας μέχρι τις ημερομηνίες
γεννήσεώς μας, υπάρχει ένας τεράστιος όγκος πληροφοριών για εμάς στο
online περιβάλλον. Οι Ευρωπαίοι έχουν χάσει την αίσθηση του βαθμού στον οποίο έχουν διαδοθεί τα προσωπικά δεδομένα τους.
Δεν γνωρίζουν ποιες εταιρείες ή πλατφόρμες διαθέτουν πληροφορίες για την ταυτότητά τους ή ακόμα και τι υπάρχει στο διαδίκτυο για τα παιδιά τους».
Αυτό είναι ένα από τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν στο Kaspersky Next, το συνέδριο που διοργάνωσε η ....
Kaspersky Lab στη Βαρκελώνη και στο οποίο συμμετείχαν κορυφαίοι ειδικοί του κυβερνοχώρου. Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 7.000 Ευρωπαίους καταναλωτές, η Kaspersky Lab παρατήρησε ότι μία απώλεια προσωπικών δεδομένων είναι κάτι που αγχώνει την πλειονότητα των Ευρωπαίων.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές αιτίες γι' αυτό, με τα ευρήματα να καταδεικνύουν ότι το 64% των πολιτών δεν γνωρίζει που αποθηκεύονται τα διαδικτυακά δεδομένα του, ενώ το 39% των γονέων δεν γνωρίζει τι προσωπικά δεδομένα μοιράζονται τα παιδιά τους online.
Η έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ότι οι καταναλωτές νοιάζονται για την τύχη των πληροφοριών τους, μάλιστα το 88% ενδιαφέρεται, εάν τα δεδομένα του χρησιμοποιούνται παράνομα. Επιπλέον, το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr
Δεν γνωρίζουν ποιες εταιρείες ή πλατφόρμες διαθέτουν πληροφορίες για την ταυτότητά τους ή ακόμα και τι υπάρχει στο διαδίκτυο για τα παιδιά τους».
Αυτό είναι ένα από τα βασικά θέματα που συζητήθηκαν στο Kaspersky Next, το συνέδριο που διοργάνωσε η ....
Kaspersky Lab στη Βαρκελώνη και στο οποίο συμμετείχαν κορυφαίοι ειδικοί του κυβερνοχώρου. Από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 7.000 Ευρωπαίους καταναλωτές, η Kaspersky Lab παρατήρησε ότι μία απώλεια προσωπικών δεδομένων είναι κάτι που αγχώνει την πλειονότητα των Ευρωπαίων.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές αιτίες γι' αυτό, με τα ευρήματα να καταδεικνύουν ότι το 64% των πολιτών δεν γνωρίζει που αποθηκεύονται τα διαδικτυακά δεδομένα του, ενώ το 39% των γονέων δεν γνωρίζει τι προσωπικά δεδομένα μοιράζονται τα παιδιά τους online.
Η έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ότι οι καταναλωτές νοιάζονται για την τύχη των πληροφοριών τους, μάλιστα το 88% ενδιαφέρεται, εάν τα δεδομένα του χρησιμοποιούνται παράνομα. Επιπλέον, το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.nooz.gr