Η Google γιορτάζει
σήμερα τα 15α γενέθλιά της και λίγες ώρες νωρίτερα είχε προχωρήσει στην
ανακοίνωση σημαντικών αναβαθμίσεων για τη μηχανή αναζήτησης.
Η σημαντικότερη αναβάθμιση έχει να κάνει άμεσα με την πιο διάσημη υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία και συγκεκριμένα τον αλγόριθμο που βρίσκεται στη βάση της μηχανής αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμος που η εταιρεία ονομάζει «Hummingbird» επηρεάζει το 90% όλων των αναζητήσεων και χρησιμοποιείται για περίπου ένα μήνα, εξήγησε ο αντιπρόεδρος ...Amit Singhal.
Ο βελτιωμένος αλγόριθμος επιτρέπει στη μηχανή να ανταποκρίνεται σε πιο πολύπλοκα ερωτήματα των χρηστών, που περιλαμβάνουν περισσότερες λέξεις. Έρχεται σαν αποτέλεσμα των προσπαθειών της εταιρείας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών, οι οποίοι υποβάλουν όλο και πιο πολύπλοκα ερωτήματα.
Η νέα πιο έξυπνη τεχνική φιλοδοξεί να καταλαβαίνει καλύτερα το πραγματικό νόημα των αναζητήσεων των χρηστών.
Όπως δήλωσε ο Amit Singhal, η μηχανή αναζήτησης θα μπορεί πια να κατανοεί καλύτερα τις έννοιες των λέξεων της αναζήτησης και τις σχέσεις μεταξύ τους.
Η ανάγκη αυτή έγινε επιτακτική, καθώς αυξάνονται σταδιακά οι φωνητικές αναζητήσεις μέσω π.χ. των smartphones τηλεφώνων, οπότε ο αλγόριθμος θα πρέπει να «σκέφτεται» πιο ανθρώπινα.
Η σημαντικότερη αναβάθμιση έχει να κάνει άμεσα με την πιο διάσημη υπηρεσία που προσφέρει η εταιρεία και συγκεκριμένα τον αλγόριθμο που βρίσκεται στη βάση της μηχανής αναζήτησης.
Ο νέος αλγόριθμος που η εταιρεία ονομάζει «Hummingbird» επηρεάζει το 90% όλων των αναζητήσεων και χρησιμοποιείται για περίπου ένα μήνα, εξήγησε ο αντιπρόεδρος ...Amit Singhal.
Ο βελτιωμένος αλγόριθμος επιτρέπει στη μηχανή να ανταποκρίνεται σε πιο πολύπλοκα ερωτήματα των χρηστών, που περιλαμβάνουν περισσότερες λέξεις. Έρχεται σαν αποτέλεσμα των προσπαθειών της εταιρείας να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις των χρηστών, οι οποίοι υποβάλουν όλο και πιο πολύπλοκα ερωτήματα.
Η νέα πιο έξυπνη τεχνική φιλοδοξεί να καταλαβαίνει καλύτερα το πραγματικό νόημα των αναζητήσεων των χρηστών.
Όπως δήλωσε ο Amit Singhal, η μηχανή αναζήτησης θα μπορεί πια να κατανοεί καλύτερα τις έννοιες των λέξεων της αναζήτησης και τις σχέσεις μεταξύ τους.
Η ανάγκη αυτή έγινε επιτακτική, καθώς αυξάνονται σταδιακά οι φωνητικές αναζητήσεις μέσω π.χ. των smartphones τηλεφώνων, οπότε ο αλγόριθμος θα πρέπει να «σκέφτεται» πιο ανθρώπινα.