Πάνω από τους μισούς χρήστες του διαδικτύου στην Ευρώπη, πραγματοποίησαν
ηλεκτρονικές αγορές κατά τη διάρκεια του 2012, αποκαλύπτει έκθεση της
Eurostat.
Συγκεκριμένα, το 59% των ευρωπαίων χρηστών χρησιμοποίησαν το ίντερνετ για ψώνια.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 32% των χρηστών αγόρασαν ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 21%. Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το... 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω διαδικτύου σε σχέση με 6% το 2008.
Πρωταθλητές στο e-shopping αναδεικνύονται οι Βρετανοί με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι κάτοικοι του Λουξεμβούργου με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών έκανε αγορές μέσω διαδικτύου, οι Βούλγαροι με 17% και οι Ρουμάνοι με 11%.
Όσον αφορά τη χώρα μας, το 36% των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές online, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.
Στις 28 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το 32% των χρηστών αγόρασαν ρούχα και αθλητικά είδη και έκαναν κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία, ενώ το 2008 το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 21%. Τα βιβλία και τα περιοδικά έρχονται στη δεύτερη θέση με 23%, έναντι 19% το 2008, όμως μόλις το... 9% των χρηστών του διαδικτύου αγόρασαν τρόφιμα μέσω διαδικτύου σε σχέση με 6% το 2008.
Πρωταθλητές στο e-shopping αναδεικνύονται οι Βρετανοί με 82% και ακολουθούν οι Δανοί και οι Σουηδοί με 79%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Γερμανοί με 77% και οι κάτοικοι του Λουξεμβούργου με 73%.
Στον αντίποδα βρίσκονται οι Ιταλοί, καθώς μόνο το 29% των χρηστών έκανε αγορές μέσω διαδικτύου, οι Βούλγαροι με 17% και οι Ρουμάνοι με 11%.
Όσον αφορά τη χώρα μας, το 36% των ελλήνων χρηστών του διαδικτύου έκανε αγορές online, κυρίως ρούχων, αθλητικών ειδών αλλά και κρατήσεις για ταξίδια και ξενοδοχεία (15%), ενώ βιβλία και περιοδικά αγόρασε μόνο το 7%.