Tα cookies είναι ένα online σύστημα καταγραφής των συνηθειών των καταναλωτών που χρησιμοποιείται από τις...
εταιρίες ανελλιπώς από το 1994, ωστόσο η χρήση τους έχει εγείρει επανειλημμένα ζητήματα σχετικά με το είδος των πληροφοριών που συλλέγουν και κατά πόσον αυτό θα μπορούσε να αποβεί επιβλαβές για την ιδιωτικότητα ενός χρήστη.
Πέραν τούτου, δεν καλύπτουν την mobile αγορά, κάτι που απασχολεί τους διαφημιστές και τις εταιρίες καθώς χάνουν μια μερίδα καταναλωτών η οποία αντιστοιχεί στο 20% της παγκόσμιας κίνησης στο διαδίκτυο. Ο ίδιος περιορισμός ισχύει και για την τηλεόραση καθώς και την web TV.
Θεωρητικά η κίνηση αυτή θα μπορούσε να ωφελήσει ως έναν βαθμό τον χρήστη καθώς δε θα συλλέγονται πληροφορίες από δεκάδες “ανώνυμες εταιρίες” γι’ αυτόν.
Η πρωτοβουλία αυτή πάντως, αποτελεί αναμφίβολα μια απόπειρα όλων των τεχνολογικών κολοσσών που μπαίνουν στο παιχνίδι ένας-ένας να ελέγξουν και να αντλήσουν μεγαλύτερα οφέλη από την διαφημιστική αγορά.
http://e-pcmag.gr