Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Tο πιο εθιστικό παιχνίδι στο διαδίκτυο

Αυτό είναι το πιο εθιστικό παιχνίδι στο διαδίκτυο: Κάνει τζίρο 400.000 λίρεςΟ εκπληκτικός αριθμός των 700 εκατομμυρίων παιχνιδιών παίζεται κάθε μέρα σε κινητές συσκευές και μόνο, σύμφωνα με το AppData που είναι αυθεντία στις τάσεις των social media. Σε αντίθεση όμως με τα βιντεοπαιχνίδια, φαίνεται ότι αντί των εφήβων αγοριών και των αντρών, οι φανατικοί παίκτες του Candy Crush είναι γυναίκες.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του παιχνιδιού, King.com, οι γυναίκες ηλικίας 25 έως 55 είναι αυτές που ...
αποτελούν το πιο πιστό κοινό του παιχνιδιού. «Το Candy Crush είναι από αυτά τα ουδέτερα από άποψη φύλου παιχνίδια, που έχει μία «ηθική» ποιότητα και μπορεί να ταιριάξει στη ζωή μιας γυναίκας» εξηγεί ο καθηγητής Mark Griffiths, διευθυντής της Διεθνούς Ερευνητικής Ομάδας Τυχερών Παιχνιδιών στο Nottingham Trent University.
«Απορροφά όλη τη γνωστική ικανότητα, αφού πρέπει να αφοσιωθείς σε αυτό 100%. Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να ξεχάσεις τα πάντα για λίγα λεπτά, κάτι που φαντάζει ελκυστικό για αρκετές γυναίκες, είτε είναι μητέρες που φροντίζουν τα παιδιά τους κι έχουν δέκα λεπτά στη διάθεσή τους, είτε στελέχη επιχειρήσεων» προσθέτει.
Σε αντίθεση με πολλά online παιχνίδια, το Candy Crush δεν περιλαμβάνει μάχες, θανάτους, σκληρούς αντρικούς χαρακτήρες ή σέξι γυναικείες φιγούρες. Οι κανόνες του είναι απλοί κι εύκολοι, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να μετακινήσεις κάποια πολύχρωμα γλυκά ώστε να φτιάξεις μία γραμμή από ίδια και να εξαφανιστούν.
Μπορεί η πρόσβαση στο παιχνίδι να είναι δωρεάν, αλλά μετά τα 35 στάδια, οι παίκτες καλούνται να πληρώσουν 69 πένες για να ξεκλειδώσουν 20 επίπεδα, αν και μπορούν να ζητήσουν από τους συμπαίκτες τους στο facebook να τους στείλουν δώρο ζωές. Ωστόσο, το κόστος μπορεί να αυξηθεί, αφού οι παίκτες ενθαρρύνονται να αγοράσουν «βοηθήματα», τα οποία μπορούν να φτάσουν τη μία λίρα. Σύμφωνα με το ThinkGaming, εκτιμάται ότι το Candy Crush κάνει τζίρο 400 χιλιάδες λίρες για το King.Com.
Πηγή: joytv.gr