Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, το YouTube επηρεάζει αρνητικά τις πωλήσεις μουσικών άλμπουμ, έχοντας τον ίδιο ή και χειρότερο αντίκτυπο από την πειρατεία.
Το 2009 η Warner Music Group αποφάσισε να "κυνηγήσει" το Youtube και να απαγορεύσει τα video που είχαν μουσική που άνηκε στην εταιρεία.
Αυτή η κίνηση είχε σαν αποτέλεσμα να...
αυξηθούν οι πωλήσεις δίσκων της εταιρίας, με τα albums του Τop 200 να έχουν σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις, ενώ υπολογίζεται ότι η ζημιά για αυτά τα albums έφθανε το 1 εκατομμύριο δολάρια το χρόνο.
Η εν λόγω έρευνα αξιολόγησε για ....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.e-pcmag.gr