Ο Watson είναι ένας υπερυπολογιστής, κατασκευασμένος από την IBM, ο
οποίος έγινε γνωστός πριν από 3 χρόνια, όταν νίκησε τους καλύτερους
παίκτες του αμερικανικού τηλεπαιχνιδιού γνώσεων «Jeopardy!».
Τώρα, ο Watson αποκτά ένα νέο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό. Όταν του
ζητηθεί να συζητήσει ένα οποιοδήποτε θέμα, ο υπολογιστής μπορεί να
σαρώνει αυτόματα τη βάση δεδομένων του για σχετικό περιεχόμενο, να...
«καταλαβαίνει» τα δεδομένα και να επιχειρηματολογεί τόσο κατά, όσο και
υπέρ μιας θέσης.
Το σύστημα του Watson θεωρείται το καλύτερο σε φυσική γλώσσα, που αποτελεί επίτευγμα της τεχνητής νοημοσύνης.
Κατά τη διάρκεια επίδειξης της ικανότητας του υπολογιστή να συζητά οποιοδήποτε θέμα σε φυσική γλώσσα, του ζητήσει να παρουσιάσει επιχειρήματα υπέρ και κατά της πώλησης βίαιων βιντεοπαιχνιδιών σε ανήλικους. Αφού ολοκλήρωσε το σκανάρισμα της Wikipedia για σχετικές πληροφορίες, ο Watson απάντησε:
«Θα ήθελα να θέσω τα ακόλουθα σημεία για την υποστήριξη του θέματος. Η έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια οδηγεί σε έντονη διέγερση, σκέψεις και συναισθήματα που σχετίζονται με την επιθετικότητα, καθώς και μειωμένη κοινωνική συμπεριφορά. Επιπλέον, αυτά τα βίαια παιχνίδια στην πραγματικότητα προκαλούν τους εφήβους να διαπράξουν πράξεις επιθετικότητας στην πραγματική ζωή. Τέλος, τα βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορούν να αυξήσουν την επιθετικότητα των παιδιών.
Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα να προσέξετε τους ακόλουθους ισχυρισμούς που....
Το σύστημα του Watson θεωρείται το καλύτερο σε φυσική γλώσσα, που αποτελεί επίτευγμα της τεχνητής νοημοσύνης.
Κατά τη διάρκεια επίδειξης της ικανότητας του υπολογιστή να συζητά οποιοδήποτε θέμα σε φυσική γλώσσα, του ζητήσει να παρουσιάσει επιχειρήματα υπέρ και κατά της πώλησης βίαιων βιντεοπαιχνιδιών σε ανήλικους. Αφού ολοκλήρωσε το σκανάρισμα της Wikipedia για σχετικές πληροφορίες, ο Watson απάντησε:
«Θα ήθελα να θέσω τα ακόλουθα σημεία για την υποστήριξη του θέματος. Η έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια οδηγεί σε έντονη διέγερση, σκέψεις και συναισθήματα που σχετίζονται με την επιθετικότητα, καθώς και μειωμένη κοινωνική συμπεριφορά. Επιπλέον, αυτά τα βίαια παιχνίδια στην πραγματικότητα προκαλούν τους εφήβους να διαπράξουν πράξεις επιθετικότητας στην πραγματική ζωή. Τέλος, τα βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορούν να αυξήσουν την επιθετικότητα των παιδιών.
Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα να προσέξετε τους ακόλουθους ισχυρισμούς που....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr