Διαφημίσεις Google

                                  
Η Πύλη Της Τεχνολογίας-Gate Of Tech

Η Πύλη Της Τεχνολογίας: Τεχνολογικά Νέα - Επιστήμες - Μαθηματικά – Πληροφορική - Φυσική – Διάστημα – Βιολογία - Ιατρική – Πλανήτης

pop_up_face

Διαφημίσεις Google

                                  

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Μια ψηφιακή ενιαία αγορά για την Ευρώπη


  E.U.Δελτίο Τύπου:
Το διαδίκτυο και οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν τη μορφή του κόσμου μας - σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής και σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων. Η Ευρώπη πρέπει να ενστερνιστεί την ψηφιακή επανάσταση και να δημιουργήσει ψηφιακές ευκαιρίες για τα άτομα και τις επιχειρήσεις. Με ποιον τρόπο; Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ενιαίας αγοράς της ΕΕ. Σήμερα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε τα λεπτομερή της σχέδια για τη δημιουργία μιας ψηφιακής ενιαίας αγοράς, υλοποιώντας έτσι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητές της. .....

Επί του παρόντος, εξαιτίας των φραγμών που υπάρχουν στο διαδίκτυο, οι πολίτες στερούνται τη δυνατότητα πρόσβασης σε αγαθά και υπηρεσίες: μόνο το 15% κάνει αγορές μέσω διαδικτύου από άλλη χώρα της ΕΕ. Οι εταιρείες διαδικτύου και οι νεοφυείς επιχειρήσεις δεν μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες ανάπτυξης που προσφέρει το διαδίκτυο: μόνο το 7% των ΜΜΕ πραγματοποιούν διασυνοριακές πωλήσεις (βλ. ενημερωτικό δελτίο για περισσότερα στοιχεία). Τέλος, οι επιχειρήσεις και οι κυβερνήσεις δεν επωφελούνται πλήρως από τα ψηφιακά εργαλεία. Στόχος της ψηφιακής ενιαίας αγοράς είναι η άρση των ρυθμιστικών εμποδίων και τελικά η μετάβαση από 28 εθνικές αγορές σε μία. Μια πλήρως λειτουργική ψηφιακή ενιαία αγορά θα μπορούσε να συνεισφέρει στην οικονομία μας περίπου 415 δισ. ευρώ ετησίως και να δημιουργήσει εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Η στρατηγική για την ψηφιακή ενιαία αγορά που εγκρίθηκε σήμερα περιλαμβάνει μια σειρά στοχευμένων δράσεων που θα πρέπει να υλοποιηθούν έως το τέλος του επόμενου έτους (βλ. παράρτημα). Βασίζεται σε τρεις πυλώνες: (1) βελτίωση της πρόσβασης των καταναλωτών και των επιχειρήσεων σε ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη· (2) δημιουργία κατάλληλων συνθηκών και ισότιμων όρων ανταγωνισμού για την εξάπλωση των ψηφιακών δικτύων και των καινοτόμων υπηρεσιών· (3) μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ δήλωσε: «Σήμερα, θέτουμε τις βάσεις για το ψηφιακό μέλλον της Ευρώπης. Επιθυμώ να δω πανευρωπαϊκά δίκτυα τηλεπικοινωνιών, διασυνοριακές ψηφιακές υπηρεσίες και ένα κύμα νέων καινοτόμων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Θα ήθελα να μπορεί κάθε καταναλωτής να βρίσκει τις καλύτερες προσφορές και κάθε επιχείρηση να έχει πρόσβαση στη μεγαλύτερη δυνατή αγορά - οπουδήποτε στην Ευρώπη. Πριν από έναν χρόνο ακριβώς, υποσχέθηκα ότι η δημιουργία μιας πλήρως ψηφιακής ενιαίας αγοράς θα ήταν μία από τις κυρίες προτεραιότητές μου. Σήμερα, εκπληρώνουμε αυτή την υπόσχεση. Οι 16 δράσεις της στρατηγικής μας για την ψηφιακή ενιαία αγορά θα συμβάλουν στην προετοιμασία της ενιαίας αγοράς για την ψηφιακή εποχή».

Ο αντιπρόεδρος για την Ψηφιακή Ενιαία Αγορά Άντρους ’Ανσιπ δήλωσε: «Η στρατηγική μας είναι ένα φιλόδοξο και αναγκαίο πρόγραμμα πρωτοβουλιών που στοχεύουν σε τομείς στους οποίους η ΕΕ μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά. Οι πρωτοβουλίες αυτές προετοιμάζουν την Ευρώπη να αποκομίσει τα οφέλη ενός ψηφιακού μέλλοντος. Θα δώσουν στους πολίτες και τις επιχειρήσεις διαδικτυακές ελευθερίες ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως την τεράστια εσωτερική αγορά της Ευρώπης. Οι πρωτοβουλίες αυτές είναι αλληλένδετες και αλληλοενισχυόμενες. Πρέπει να υλοποιηθούν γρήγορα για να συμβάλουν αποτελεσματικότερα στη δημιουργία απασχόλησης και ανάπτυξης. Η στρατηγική αυτή είναι μόνον η αρχή, όχι το τέλος των προσπαθειών μας.»

Ο επίτροπος για την Ψηφιακή Οικονομία και Κοινωνία Γκίντερ Έτινγκερ, δήλωσε: «Οι οικονομίες και οι κοινωνίες μας περνούν στην ψηφιακή εποχή. Η μελλοντική ευημερία θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πόσο καλά διαχειριζόμαστε αυτή τη μετάβαση. Η Ευρώπη διαθέτει πλεονεκτήματα στα οποία μπορεί να βασιστεί, αλλά έχει και πολλή δουλειά να κάνει, ιδίως για να διασφαλίσει ότι οι βιομηχανίες της προσαρμόζονται και ότι οι πολίτες της αξιοποιούν πλήρως το δυναμικό των νέων ψηφιακών υπηρεσιών και αγαθών. Οφείλουμε να προετοιμαστούμε για μια σύγχρονη κοινωνία και, για τον σκοπό αυτό, θα υποβάλουμε προτάσεις που εξισορροπούν τα συμφέροντα των καταναλωτών και της βιομηχανίας.»

Η στρατηγική για την ψηφιακή ενιαία αγορά περιλαμβάνει 16 βασικές δράσεις στο πλαίσιο 3 πυλώνων, τις οποίες θα υλοποιήσει η Επιτροπή έως το τέλος του 2016:.....
 Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com