ελέγχει τη μνήμη, τη μάθηση και τα
συναισθήματα, σχετίζεται με νευρολογικές και ψυχολογικές διαταραχές,
συμπεριλαμβανομένης της άνοιας και της κατάθλιψης.
Η έρευνα διεξήχθη από μια επιστημονική ομάδα του πανεπιστημίου του Μόντρεαλ στον Καναδά.
Οι ερευνητές ισχυρίζονται, ότι αν οι παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχουν λιγότερη φαιά ουσία, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του κερκοφόρου πυρήνα, τότε μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε ψυχικές ασθένειες.
Για τις ανάγκες της μελέτης τους –τα συμπεράσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the Royal Society B- οι ερευνητές εξέτασαν 26 παίκτες και 33 άλλους (που δεν έπαιζαν ηλεκτρονικά), από τους οποίους ζητήθηκε να φορέσουν ένα ειδικό κράνος για την καταγραφή των εγκεφαλικών τους κυμάτων και των κινήσεων των ματιών τους.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν τις κινήσεις αυτές καθώς οι παίκτες κινούνταν σε ένα εικονικό λαβύρινθο, διακοσμημένο με δέντρα και βουνά, από τα οποία έπρεπε να ανακτήσουν κάποια αντικείμενα.
Διαπίστωσαν πως οι παίκτες είναι διπλάσιες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τον κερκοφόρο πυρήνα (81%) κατά τη διάρκεια της εικονικής πλοήγησης, σε σχέση με τους....'
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr
Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει, ότι η μείωση του όγκου αυτής της
περιοχής του εγκεφάλου, η οποία ...Η έρευνα διεξήχθη από μια επιστημονική ομάδα του πανεπιστημίου του Μόντρεαλ στον Καναδά.
Οι ερευνητές ισχυρίζονται, ότι αν οι παίκτες ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχουν λιγότερη φαιά ουσία, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του κερκοφόρου πυρήνα, τότε μπορεί να είναι πιο επιρρεπείς σε ψυχικές ασθένειες.
Για τις ανάγκες της μελέτης τους –τα συμπεράσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό Proceedings of the Royal Society B- οι ερευνητές εξέτασαν 26 παίκτες και 33 άλλους (που δεν έπαιζαν ηλεκτρονικά), από τους οποίους ζητήθηκε να φορέσουν ένα ειδικό κράνος για την καταγραφή των εγκεφαλικών τους κυμάτων και των κινήσεων των ματιών τους.
Οι ερευνητές παρακολούθησαν τις κινήσεις αυτές καθώς οι παίκτες κινούνταν σε ένα εικονικό λαβύρινθο, διακοσμημένο με δέντρα και βουνά, από τα οποία έπρεπε να ανακτήσουν κάποια αντικείμενα.
Διαπίστωσαν πως οι παίκτες είναι διπλάσιες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τον κερκοφόρο πυρήνα (81%) κατά τη διάρκεια της εικονικής πλοήγησης, σε σχέση με τους....'
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr