σύμφωνα με τα οποία το Facebοok έχανε
ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του, διαψεύστηκαν πανηγυρικά με την
κοινωνική πλατφόρμα να γίνεται όλο και πιο ισχυρή με το πέρασμα των
χρόνων. Έρευνα του Pew Research Center, που δημοσιεύεται στο New York
Mag, επιβεβαιώνει πως το 40% προτιμά το Facebook, ενώ το 60% μοιράζεται
σε άλλα social media όπως το Instagram, το Snapchat, Tumblr και Vine. Το
ενδιαφέρον, ωστόσο, της έρευνας δεν είναι το συντριπτικό ποσοστό που
προτιμά το Facebook, αλλά το ταξικό ζήτημα που ανακύπτει μέσα από το
ποσοστό αυτό.
Όπως αναφέρει, η πλειοψηφία των εφήβων που χρησιμοποιεί το Facebook έχει μεγάλη οικονομική διαφορά από αυτούς που προτιμούν το Instagram. Πιο συγκεκριμένα, το 51%, που αφορά οικογένειες με ετήσιο εισόδημα κάτω από 30.000 δολάρια, προτιμά το Facebook, την ώρα που το Instagram και το Snapchat συγκεντρώνουν ποσοστό της τάξης του....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr
Πολλά δημοσιεύματα και έρευνες, ....Όπως αναφέρει, η πλειοψηφία των εφήβων που χρησιμοποιεί το Facebook έχει μεγάλη οικονομική διαφορά από αυτούς που προτιμούν το Instagram. Πιο συγκεκριμένα, το 51%, που αφορά οικογένειες με ετήσιο εισόδημα κάτω από 30.000 δολάρια, προτιμά το Facebook, την ώρα που το Instagram και το Snapchat συγκεντρώνουν ποσοστό της τάξης του....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newsbeast.gr