Με μια παράξενη διαφήμιση που κοροϊδεύει ανταγωνιστικά τηλέφωνα και διαταραχές στον ίδιο βαθμό, η HTC κάνει την τελευταία της απόπειρα για να ξεχωρίσει. Ναι, το iOS είναι απ’ ότι φαίνεται ένα ενοχλητικό λειτουργικό σύστημα…
Η φαρμακευτική αυτή διαφήμιση είναι σχεδόν τόσο απολαυστική όσο και
οι ασθένειες που επινοεί. Είναι δύσκολο να κοροϊδεύει κανείς κάτι που
είναι εξ αρχής αστείο. Ωστόσο η HTC φημίζεται για τις παράξενες
διαφημίσεις που βγάζει....
κατά διαστήματα. Το «έργο» της κάποιοι το εκλαμβάνουν ως χιούμορ, άλλοι ως έλλειψη χιούμορ και κάποιοι το βρίσκουν αδιάφορο. Στοχεύει σε άλλους κατασκευαστές τηλεφώνων και ιδιώς σε όσους πάσχουν από κατάθλιψη.
Η διαφήμιση, αφορά ένα φάρμακο που ονομάζεται Cellami, αλλά είναι προφανώς ειρωνικό. Διερωτάται μήπως υποφέρεις από Bi–Phonal Displeasure Disorder. Αυτή είναι μια ασθένεια που σας κάνει να μην μπορείτε να πάρετε κανενός είδους χαρά είτε από την Samsung είτε από την Apple.
Το πρόβλημα σχετικά με την Samsung είναι η διαταραχή Samsung Affective Disorder. Και για τους δυστυχισμένους χρήστες της Apple, μάλλον υποφέρουν από το Irritable Operating System.
Η διαφήμιση δείχνει πως το Cellami έχει βοηθήσει”πολλούς ανθρώπους». Ας μην επεκταθούμε όμως σ’ αυτό, τί θα ήταν μια διαφήμιση τηλεφώνου χωρίς ένα suicide joke; Αυτή η απόλαυση δίνεται ως εξής: αν «βιώνεις απογοήτευση ή σκέψεις cellucide» μετά την χρήση του Cellami, θα πρέπει να μιλήσεις με το γιατρό σου. Καθ’ όλη την διάρκεια της διαφήμισης παρακολουθείτε έναν μίζερο νεαρό άντρα να περιφέρεται, ενώ προσπαθεί να συμβιβαστεί με το γεγονός πως δοκίμασε και το κινητό της Apple και της Samsung αλλά και οι δύο τον οδήγησαν στην κατάθλιψη και πιθανότατα σε βαθμό cellucide.
Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να θέλετε να μάθετε περισσότερα και δεν είστε ακόμα σε.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
κατά διαστήματα. Το «έργο» της κάποιοι το εκλαμβάνουν ως χιούμορ, άλλοι ως έλλειψη χιούμορ και κάποιοι το βρίσκουν αδιάφορο. Στοχεύει σε άλλους κατασκευαστές τηλεφώνων και ιδιώς σε όσους πάσχουν από κατάθλιψη.
Η διαφήμιση, αφορά ένα φάρμακο που ονομάζεται Cellami, αλλά είναι προφανώς ειρωνικό. Διερωτάται μήπως υποφέρεις από Bi–Phonal Displeasure Disorder. Αυτή είναι μια ασθένεια που σας κάνει να μην μπορείτε να πάρετε κανενός είδους χαρά είτε από την Samsung είτε από την Apple.
Το πρόβλημα σχετικά με την Samsung είναι η διαταραχή Samsung Affective Disorder. Και για τους δυστυχισμένους χρήστες της Apple, μάλλον υποφέρουν από το Irritable Operating System.
Η διαφήμιση δείχνει πως το Cellami έχει βοηθήσει”πολλούς ανθρώπους». Ας μην επεκταθούμε όμως σ’ αυτό, τί θα ήταν μια διαφήμιση τηλεφώνου χωρίς ένα suicide joke; Αυτή η απόλαυση δίνεται ως εξής: αν «βιώνεις απογοήτευση ή σκέψεις cellucide» μετά την χρήση του Cellami, θα πρέπει να μιλήσεις με το γιατρό σου. Καθ’ όλη την διάρκεια της διαφήμισης παρακολουθείτε έναν μίζερο νεαρό άντρα να περιφέρεται, ενώ προσπαθεί να συμβιβαστεί με το γεγονός πως δοκίμασε και το κινητό της Apple και της Samsung αλλά και οι δύο τον οδήγησαν στην κατάθλιψη και πιθανότατα σε βαθμό cellucide.
Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να θέλετε να μάθετε περισσότερα και δεν είστε ακόμα σε.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr