Πρωτιά
στην Ευρώπη για τους Έλληνες χρήστες στο adblocking, κατέχουν την πρώτη
θέση στο μπλοκάρισμα των διαδικτυακών διαφημίσεων.Όλο και περισσότεροι οι χρήστες χρησιμοποιούν κάποιο software
το οποίο δεν επιτρέπει στις διαδικτυακές διαφημίσεις να εμφανίζονται
την ώρα που σερφάρουν στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με έρευνα, ο αριθμός αυτός
έχει αυξηθεί 41% παγκοσμίως σε σύγκριση με την
περσινή χρονιά και πλέον οι χρήστες που χρησιμοποιούν τα... συγκεκριμένα
software αγγίζουν τα 200 εκατομμύρια κάθε μήνα, γεγονός που κοστίζει
δισεκατομμύρια στις διαφημιστικές αφού τους κόστισε μόνο το 2015 πάνω
από 21.8 δισ. δολάρια.
Για το 2016 οι PageFair και Adobe προβλέπουν ότι οι διαφημιστικές θα χάσουν από το ad blocking πάνω από 40 δισ. δολάρια.Στην Ευρώπη ο αριθμός χρήσης ad blocking αγγίζει το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr