Αυτό ισχύει γιατί ο αμερικανικός κολοσσός, στη βάση του έχει ως επιχειρηματικό μοντέλο αυτό των διαφημιστικών εσόδων. Και για να τα παράγει, χρησιμοποιεί όλα τα δεδομένα που εισάγετε (και είναι περισσότερα από όσα φαντάζεστε) για να προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις που θα πάρουν περισσότερα clicks.
Πόσες φορές έχετε στείλει ένα mail από φίλο που αναφέρει ότι είστε διακοπές πχ στο Πήλιο, μόνο και μόνο για να βομβαρδιστείτε στη διάρκεια της ημέρας με ξενοδοχεία στην περιοχή; Αν αναρωτιέστε το βάθος και το εύρος των ....
προσωπικών σας δεδομένων που γνωρίζει η Google, υπάρχει μία διαθέσιμη (και κάπως κρυμμένη) διαδικασία, και έχει ως εξής, σύμφωνα με άρθρο του Capital.gr:....
Διαβάστε περισσότερα στο: gr.pcmag.com