ορισμένα από τα τρέχοντα εμπορικά φορτηγά με
ιδιόκτητο σετ των $ 30.000, σε φορτηγά που κατασκευάστηκαν μετά το 2013,
με τεχνολογία αυτο-οδήγησης.
«Στην καρδιά του οράματός μας είναι η πεποίθηση ότι η τεχνολογία της αυτο-οδήγησης είναι το κλειδί για τη δημιουργία πιο βιώσιμων, παραγωγικών και πάνω απ ‘όλα ασφαλέστερων μεταφορών», έγραψαν οι Levandowski και Ρον σε ένα blog post.
Η Otto προσπαθεί να κάνει τα φορτηγά ασφαλέστερα, αφήνοντας τους οδηγούς να κάνουν διαλείμματα για ύπνο στην καμπίνα του φορτηγού, ενώ η αυτοματοποιημένη τεχνολογία αναλαμβάνει την οδήγηση. Η εταιρεία δοκιμάζει το νέο της σετ με τη Volvo VNL 780 στους αυτοκινητόδρομους της Καλιφόρνια, δεδομένου ότι εκεί πραγματοποιούνται οι περισσότερες διαδρομές με φορτηγά. Η εταιρεία ελπίζει να συνεργαστεί με πολλά ακόμα φορτηγά, μεγαλύτερα και πιο βαριά και σε αμερικανικούς δρόμους.
«Έχουμε την πρόθεση να ενισχύσουμε τις δυνατότητες των φορτηγών της Otto, να συλλέξουμε δεδομένα για την ασφάλεια που αποδεικνύει τα οφέλη της και να φέρουμε αυτή την τεχνολογία σε κάθε γωνιά του συστήματος” είπαν οι Levandowski και Ron.
“Αυτή είναι μια κρίσιμη προσπάθεια, με ευρείες συνέπειες για όλους μας, που απαιτεί συνεργασία μεταξύ των κυβερνητικών οργανισμών, του ιδιωτικού τομέα, των στόλων φορτηγών, των οδηγών, των κατασκευαστών και των καλύτερων μηχανικών”, πρόσθεσαν.
Η εταιρεία, η οποία είναι εντελώς αυτοχρηματοδοτούμενη, πρέπει ακόμα να....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
“Η τεχνολογία αυτή περιλαμβάνει αισθητήρες, hardware και λογισμικό που μπορεί να μετατρέψει τα τρέχοντα φορτηγά σε πλήρως αυτόνομα για να οδηγούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια και αποτελεσματικότητα, με τον οδηγό να ενεργεί περισσότερο ως επόπτης.Στο ανακοινωθέν της, η εταιρία είπε, «στόχος της Otto είναι να λύσει την πιο δύσκολη και πιο σημαντική πρόκληση του selfdriving, αρχικά εισάγοντας την τεχνολογία στις εθνικές οδούς και έπειτα κάνοντας τα φορτηγά πλήρως αυτόνομα.
«Στην καρδιά του οράματός μας είναι η πεποίθηση ότι η τεχνολογία της αυτο-οδήγησης είναι το κλειδί για τη δημιουργία πιο βιώσιμων, παραγωγικών και πάνω απ ‘όλα ασφαλέστερων μεταφορών», έγραψαν οι Levandowski και Ρον σε ένα blog post.
Η Otto προσπαθεί να κάνει τα φορτηγά ασφαλέστερα, αφήνοντας τους οδηγούς να κάνουν διαλείμματα για ύπνο στην καμπίνα του φορτηγού, ενώ η αυτοματοποιημένη τεχνολογία αναλαμβάνει την οδήγηση. Η εταιρεία δοκιμάζει το νέο της σετ με τη Volvo VNL 780 στους αυτοκινητόδρομους της Καλιφόρνια, δεδομένου ότι εκεί πραγματοποιούνται οι περισσότερες διαδρομές με φορτηγά. Η εταιρεία ελπίζει να συνεργαστεί με πολλά ακόμα φορτηγά, μεγαλύτερα και πιο βαριά και σε αμερικανικούς δρόμους.
«Έχουμε την πρόθεση να ενισχύσουμε τις δυνατότητες των φορτηγών της Otto, να συλλέξουμε δεδομένα για την ασφάλεια που αποδεικνύει τα οφέλη της και να φέρουμε αυτή την τεχνολογία σε κάθε γωνιά του συστήματος” είπαν οι Levandowski και Ron.
“Αυτή είναι μια κρίσιμη προσπάθεια, με ευρείες συνέπειες για όλους μας, που απαιτεί συνεργασία μεταξύ των κυβερνητικών οργανισμών, του ιδιωτικού τομέα, των στόλων φορτηγών, των οδηγών, των κατασκευαστών και των καλύτερων μηχανικών”, πρόσθεσαν.
Η εταιρεία, η οποία είναι εντελώς αυτοχρηματοδοτούμενη, πρέπει ακόμα να....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr