Σε πραγματικούς e-travelers εξελίσσονται οι Έλληνες, οι οποίοι
σταδιακά έχουν όλο και μεγαλύτερες ψηφιακές απαιτήσεις κατά την περίοδο
των διακοπών. Για του λόγου το αληθές, το 39% των Ελλήνων θεωρεί
εξαιρετικά χρήσιμο το Διαδίκτυο, όταν οργανώνει τις διακοπές του. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα της PayPal και της and GfK για την
περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, τα εργαλεία του Διαδικτύου
χρησιμοποιούνται πλέον συχνά κατά τη φάση οργάνωσης των διακοπών και
είναι ιδιαιτέρως χρήσιμα για το 65% των Ούγγρων, το 56% των Πολωνών, το
42% των Τσέχων και το 39% των Ελλήνων, κατά τη...
διάρκεια των ταξιδιών τους. Οι Έλληνες όχι μόνο αποζητούν προσφορές διακοπών χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης (45%) ή ταξιδιωτικά portals, όπως το TripAdvisor (37%), αλλά επισκέπτονται, επίσης, αντίστοιχες ιστοσελίδες, προκειμένου να συγκεντρώσουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τελικό ταξιδιωτικό τους προορισμό: αυτό ισχύει μάλιστα για το 89% των Ελλήνων ερωτηθέντων.
Το Ιnternet αποδεικνύεται χρήσιμος σύμμαχος όχι μόνο πριν από τις διακοπές, αλλά και κατά τη διάρκεια τους: το 95% των Ελλήνων και των Πολωνών, το 87% των Ούγγρων και το 83% των Τσέχων “σερφάρουν” στο διαδίκτυο, όταν ταξιδεύουν. Μάλιστα, οι Έλληνες, μαζί με τους Πολωνούς, έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης του internet στις διακοπές στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Η βασική χρήση του Διαδικτύου στη διάρκεια των διακοπών σχετίζεται με τα social media (για το 63% των Πολωνών, το 60% των Ελλήνων, το 48% των Ούγγρων και το 39% των Τσέχων), αλλά και με την online χρήση χαρτών - κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές για τους Ούγγρους (71%), αλλά επίσης και για τους Έλληνες (66%). Επίσης, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αγορές, όταν βρίσκονται σε διακοπές, με τις αγορές να αποτελούν τη δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία για τους Πολωνούς ταξιδιώτες (28%), ενώ το ποσοστό για τους Έλληνες ανέρχεται στο 22%.
Επίσης, η χρήση των online πληρωμών αυξάνεται, όταν οργανώνουν τις διακοπές τους, καθώς και κατά τη διάρκεια αυτών. Μάλιστα, το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com
διάρκεια των ταξιδιών τους. Οι Έλληνες όχι μόνο αποζητούν προσφορές διακοπών χρησιμοποιώντας μηχανές αναζήτησης (45%) ή ταξιδιωτικά portals, όπως το TripAdvisor (37%), αλλά επισκέπτονται, επίσης, αντίστοιχες ιστοσελίδες, προκειμένου να συγκεντρώσουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τελικό ταξιδιωτικό τους προορισμό: αυτό ισχύει μάλιστα για το 89% των Ελλήνων ερωτηθέντων.
Το Ιnternet αποδεικνύεται χρήσιμος σύμμαχος όχι μόνο πριν από τις διακοπές, αλλά και κατά τη διάρκεια τους: το 95% των Ελλήνων και των Πολωνών, το 87% των Ούγγρων και το 83% των Τσέχων “σερφάρουν” στο διαδίκτυο, όταν ταξιδεύουν. Μάλιστα, οι Έλληνες, μαζί με τους Πολωνούς, έχουν το υψηλότερο ποσοστό χρήσης του internet στις διακοπές στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Η βασική χρήση του Διαδικτύου στη διάρκεια των διακοπών σχετίζεται με τα social media (για το 63% των Πολωνών, το 60% των Ελλήνων, το 48% των Ούγγρων και το 39% των Τσέχων), αλλά και με την online χρήση χαρτών - κάτι ιδιαίτερα δημοφιλές για τους Ούγγρους (71%), αλλά επίσης και για τους Έλληνες (66%). Επίσης, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για αγορές, όταν βρίσκονται σε διακοπές, με τις αγορές να αποτελούν τη δεύτερη πιο σημαντική κατηγορία για τους Πολωνούς ταξιδιώτες (28%), ενώ το ποσοστό για τους Έλληνες ανέρχεται στο 22%.
Επίσης, η χρήση των online πληρωμών αυξάνεται, όταν οργανώνουν τις διακοπές τους, καθώς και κατά τη διάρκεια αυτών. Μάλιστα, το....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com