5,6 εκατ. τεμαχίων, που διατέθηκαν διεθνώς την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της International Data Corporation (IDC), η αγορά, το εξεταζόμενο διάστημα της τρέχουσας χρήσης, κατήλθε στα 2,7 εκατ. τεμάχια, με τους αναλυτές, πάντως, να επισημαίνουν ότι το 3ο τρίμηνο του περασμένου έτους έλαβε χώρα το επίσημο ντεμπούτο της Apple στα smartwatches, γεγονός που ώθησε συνολικά τις πωλήσεις του κλάδου προς τα πάνω. Επιπλέον, σύμφωνα με όσα αναφέρει η IDC στην ανάλυσή της (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), η δεύτερη γενιά του Apple Watch δεν κυκλοφόρησε παρά μόνο τις τελευταίες δύο εβδομάδες του 3ου τριμήνου του 2016 και η επίδρασή της στη συνολική αγορά δεν έχει προλάβει να αποτυπωθεί στις πωλήσεις της προϊοντικής κατηγορίας.
“Έχει γίνει, πάντως, σαφές ότι η αγορά.....
Διαβάστε περισσότερα στο: gr.pcmag.com