Την ίδια στιγμή, οι λεπτές ρυθμίσεις για στροφές αριστερά και δεξιά στο σύστημα διεύθυνσης γίνονται αυτόματα με τον μπροστινό τροχό για να εξασφαλιστεί ότι η μοτοσικλέτα θα διατηρεί πάντα την ισορροπία-με ή χωρίς αναβάτη.
Honda Riding Assist: Τα παιδικά ποδηλατάκια συνοδεύονται συνήθως με δύο επιπλέον ρόδες που παραμένουν εκεί μέχρι τα παιδιά να μάθουν ισορροπία. Μεγαλώνοντας συνειδητοποιούμε ότι όλα τα δίτροχα ισορροπούν καλύτερα σε...
υψηλότερες ταχύτητες. Προσπαθήστε να οδηγήσετε αργά και θα δείτε ότι η εξισορρόπηση είναι πολύ πιο δύσκολη, εκτός και αν μοτοσικλέτα σας είναι εξοπλισμένη με τη νέα πειραματική τεχνολογία Riding Assist της Honda.
Η νέα τεχνολογία αυτό-εξισορρόπησης της Honda εφαρμόστηκε σε μια μοτοσυκλέτα που ονομάζεται UNI-CUB. Η τεχνολογία Riding Αssist της εταιρείας δεν χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά γυροσκόπια για την ισορροπία, δεδομένου ότι προσθέτουν επιπλέον βάρος στο όχημα.
Αντί για αυτά όταν η πειραματική μοτοσικλέτα της Honda έχει ένα σύστημα που την βοηθά να κινείται με ταχύτητα μικρότερη των τριών μιλίων την ώρα, και αυτό που βοηθάει πραγματικά στην βελτίωση της στήριξης είναι η γωνία του μπροστινού πιρουνιού.Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε πότε θα εφαρμόσει η Honda την νέα τεχνολογία Riding Assist τεχνολογία στις μοτοσικλέτες της, ή αν την εφαρμόσει ποτέ.
Δείτε το βίντεο....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr