Ο Μάιος και ο Ιούνιος ήταν
πολυάσχολοι μήνες για τη Microsoft και την Apple, καθώς και οι δύο
εταιρείες αποκάλυψαν νέες συσκευές 2-σε-1 που συνεχίζουν την επιτυχημένη
σειρά των Surface και iPad Pro.Η αυξανόμενη εστίαση της
Apple στο iPad Pro είναι ζωντανή απόδειξη ότι το Cupertino πλέον
στοιχηματίζει σε μεγάλες συσκευές 2 σε 1, ενώ αρχικά αγνοούσε τη
συγκεκριμένη αγορά και μάλιστα φαινόταν να “παίζει” με της Microsoft για
είχε επενδύσει σε αυτήν. Γι ‘αυτό το λόγο ο γενικός διευθυντής στο
τμήμα των Surface της ...
Microsoft Ryan Gavin δήλωσε ότι είναι σαφές ότι η Apple αντιγράφει την εταιρεία του, χρησιμοποιώντας τις ίδιες ιδέες σε προϊόντα όπως το iPad Pro.
“Τελειοποιούμε τα προϊόντα μας στην κατηγορία 2 σε 1 εδώ και χρόνια και όταν κυκλοφόρησε το Surface αρχικά, όλοι το είδαν με αρκετό σκεπτικισμό, συμπεριλαμβανομένης και της Apple. Στη συνέχεια ακολούθησαν την πορεία μας και το iPad Pro είναι ένα σαφές παράδειγμα”, ανέφερε σε συνέντευξή του στο BI.
Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Gavin έχει δίκιο, μάλλον ξεχνάει πολλά σημαντικά παραδείγματα που δείχνουν ότι ισχύει και ακριβώς το αντίθετο.
Αξίζει να αναφέρουμε σαν παράδειγμα προς μίμηση το λειτουργικό της Apple, που ουσιαστικά είναι μια κινητή πλατφόρμα για desktop και κινητές συσκευές. Το όραμα της κοινής πλατφόρμας ξεκίνησε από το Cupertino και υιοθετήθηκε από την Microsoft που πλέον αναπτύσσει το Windows 10 για desktop και κινητές συσκευές.
Για να μην αναφέρουμε το μοντέλο ενημερώσεων της Apple, αλλά και τις ενσωματωμένες αγορές εφαρμογών (βλέπε το αντίστοιχο Windows Store της Microsoft).
Από την άλλη το Surface RT πραγματικά δεν εντυπωσίασε, κυρίως λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του Windows RT, και τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, δεν έχασε την ευκαιρία να διασκεδάσει το γεγονός αναφέροντας ότι το Surface ήταν ένα μείγμα μεταξύ ψυγείου και τοστιέρας.
Μόλις το Surface όμως μετατράπηκε σε ένα επιτυχημένο προϊόν και.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Microsoft Ryan Gavin δήλωσε ότι είναι σαφές ότι η Apple αντιγράφει την εταιρεία του, χρησιμοποιώντας τις ίδιες ιδέες σε προϊόντα όπως το iPad Pro.
“Τελειοποιούμε τα προϊόντα μας στην κατηγορία 2 σε 1 εδώ και χρόνια και όταν κυκλοφόρησε το Surface αρχικά, όλοι το είδαν με αρκετό σκεπτικισμό, συμπεριλαμβανομένης και της Apple. Στη συνέχεια ακολούθησαν την πορεία μας και το iPad Pro είναι ένα σαφές παράδειγμα”, ανέφερε σε συνέντευξή του στο BI.
Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Gavin έχει δίκιο, μάλλον ξεχνάει πολλά σημαντικά παραδείγματα που δείχνουν ότι ισχύει και ακριβώς το αντίθετο.
Αξίζει να αναφέρουμε σαν παράδειγμα προς μίμηση το λειτουργικό της Apple, που ουσιαστικά είναι μια κινητή πλατφόρμα για desktop και κινητές συσκευές. Το όραμα της κοινής πλατφόρμας ξεκίνησε από το Cupertino και υιοθετήθηκε από την Microsoft που πλέον αναπτύσσει το Windows 10 για desktop και κινητές συσκευές.
Για να μην αναφέρουμε το μοντέλο ενημερώσεων της Apple, αλλά και τις ενσωματωμένες αγορές εφαρμογών (βλέπε το αντίστοιχο Windows Store της Microsoft).
Από την άλλη το Surface RT πραγματικά δεν εντυπωσίασε, κυρίως λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του Windows RT, και τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, δεν έχασε την ευκαιρία να διασκεδάσει το γεγονός αναφέροντας ότι το Surface ήταν ένα μείγμα μεταξύ ψυγείου και τοστιέρας.
Μόλις το Surface όμως μετατράπηκε σε ένα επιτυχημένο προϊόν και.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr