Μια έρευνα για την πειρατεία που
διέθετε η ΕΕ από το 2013 παρέμεινε κρυμμένη για χρόνια, πιθανότατα
επειδή δεν βρήκαν στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν το ότι η
πειρατεία επηρεάζει τις νόμιμες αγορές.
Η έρευνα Estimating displacement rates of copyrighted content in the EU ή εκτίμηση των ποσοστών μετατόπισης περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα στην ΕΕ επανεμφανίστηκε πρόσφατα και έχει δημοσιευτεί online στο GitHub.....
https://github.com/vandread666/GhacksFiles/blob/master/files/displacement_study.pdf
Η έρευνα σχεδιάστηκε για να απαντήσει στις ακόλουθες δύο ερωτήσεις:
Πώς επηρεάζουν οι παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων στο διαδίκτυο τις πωλήσεις περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα;
Πόσο διατίθενται να πληρώσουν οι online παραβάτες πνευματικών δικαιωμάτων για πνευματικά δικαιώματα;Η μελέτη αναφέρεται σε τέσσερις τύπους περιεχομένου: μουσικής, οπτικοακουστικό υλικό, βιβλία και παιχνίδια. Πραγματοποιήθηκε επίσης σε πολίτες της ΕΕ από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Πολωνία και τη Σουηδία που διαθέτουν κοινωνικο-πολιτιστικά χαρακτηριστικά της “ΕΕ στο σύνολό της”.
Περίπου 5000 άτομα συμμετείχαν σε συνεντεύξεις σε κάθε μία από τις επιλεγμένες χώρες.
Τα αποτελέσματα
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες στην ΕΕ (51%) και σχεδόν τα τρία τέταρτα των ανηλίκων (72%) είτε “κατέβασαν παράνομα είτε πραγματοποίησαν streaming κάθε μορφής περιεχομένου”.
Τα ποσοστά πειρατείας είναι υψηλότερα στην Πολωνία και την Ισπανία.
Τα αποτελέσματα δεν δείχνουν “αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία για την πρόκληση εκτόπισης των πωλήσεων που οφείλονται σε στις παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων στο διαδίκτυο”.
Η μόνη εξαίρεση ίσως είναι στις πιο πρόσφατες κορυφαίες ταινίες σύμφωνα με τους ερευνητές, που εκτιμούν ότι η εκτιμώμενη απώλεια φτάνει το 5% του τρέχοντος όγκου πωλήσεων.
Για τα παιχνίδια, οι έρευνες διαπίστωσαν ότι η πειρατεία είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις των παιχνιδιών.
Για τα παιχνίδια, η εκτιμώμενη επίδραση τις διακίνησης του πειρατικού περιεχομένου στις πωλήσεις είναι θετική – υπονοώντας ότι η συγκεκριμένη παρανομία οδηγεί σε αυξημένη νόμιμη κατανάλωση.
Αυτό το θετικό αποτέλεσμα στις πωλήσεις παιχνιδιών μπορεί να εξηγηθεί με το ότι η βιομηχανία κατάφερε να επιτύχει στη μετατροπή των παράνομων χρηστών σε χρήστες που πληρώνουν.
Οι τακτικές που χρησιμοποιούνται από τη βιομηχανία διαδικτυακών παιχνιδιών περιλαμβάνουν, προσφορές παιχνιδιών με επιπλέον μπόνους ή επιπλέον επίπεδα εάν πληρώσουν οι καταναλωτές.
Η τιμή φυσικά είναι ένας βασικός παράγοντας.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ρωτήθηκαν για το αν είναι.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr
Η έρευνα Estimating displacement rates of copyrighted content in the EU ή εκτίμηση των ποσοστών μετατόπισης περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα στην ΕΕ επανεμφανίστηκε πρόσφατα και έχει δημοσιευτεί online στο GitHub.....
https://github.com/vandread666/GhacksFiles/blob/master/files/displacement_study.pdf
Η έρευνα σχεδιάστηκε για να απαντήσει στις ακόλουθες δύο ερωτήσεις:
Πώς επηρεάζουν οι παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων στο διαδίκτυο τις πωλήσεις περιεχομένου που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα;
Πόσο διατίθενται να πληρώσουν οι online παραβάτες πνευματικών δικαιωμάτων για πνευματικά δικαιώματα;Η μελέτη αναφέρεται σε τέσσερις τύπους περιεχομένου: μουσικής, οπτικοακουστικό υλικό, βιβλία και παιχνίδια. Πραγματοποιήθηκε επίσης σε πολίτες της ΕΕ από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Πολωνία και τη Σουηδία που διαθέτουν κοινωνικο-πολιτιστικά χαρακτηριστικά της “ΕΕ στο σύνολό της”.
Περίπου 5000 άτομα συμμετείχαν σε συνεντεύξεις σε κάθε μία από τις επιλεγμένες χώρες.
Τα αποτελέσματα
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες στην ΕΕ (51%) και σχεδόν τα τρία τέταρτα των ανηλίκων (72%) είτε “κατέβασαν παράνομα είτε πραγματοποίησαν streaming κάθε μορφής περιεχομένου”.
Τα ποσοστά πειρατείας είναι υψηλότερα στην Πολωνία και την Ισπανία.
Τα αποτελέσματα δεν δείχνουν “αξιόπιστα στατιστικά στοιχεία για την πρόκληση εκτόπισης των πωλήσεων που οφείλονται σε στις παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων στο διαδίκτυο”.
Η μόνη εξαίρεση ίσως είναι στις πιο πρόσφατες κορυφαίες ταινίες σύμφωνα με τους ερευνητές, που εκτιμούν ότι η εκτιμώμενη απώλεια φτάνει το 5% του τρέχοντος όγκου πωλήσεων.
Για τα παιχνίδια, οι έρευνες διαπίστωσαν ότι η πειρατεία είχε θετική επίδραση στις πωλήσεις των παιχνιδιών.
Για τα παιχνίδια, η εκτιμώμενη επίδραση τις διακίνησης του πειρατικού περιεχομένου στις πωλήσεις είναι θετική – υπονοώντας ότι η συγκεκριμένη παρανομία οδηγεί σε αυξημένη νόμιμη κατανάλωση.
Αυτό το θετικό αποτέλεσμα στις πωλήσεις παιχνιδιών μπορεί να εξηγηθεί με το ότι η βιομηχανία κατάφερε να επιτύχει στη μετατροπή των παράνομων χρηστών σε χρήστες που πληρώνουν.
Οι τακτικές που χρησιμοποιούνται από τη βιομηχανία διαδικτυακών παιχνιδιών περιλαμβάνουν, προσφορές παιχνιδιών με επιπλέον μπόνους ή επιπλέον επίπεδα εάν πληρώσουν οι καταναλωτές.
Η τιμή φυσικά είναι ένας βασικός παράγοντας.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα ρωτήθηκαν για το αν είναι.....
Διαβάστε περισσότερα στο: www.secnews.gr