Σύμφωνα με νέα μελέτη του τμήματος Center for Information Policy
του Princeton, οι ενσωματωμένοι password managers στους σύγχρονους
browser, γίνονται στόχοι "εκμετάλλευσης", για την εξαγωγή πληροφοριών
για την online συμπεριφορά των χρηστών, για λόγους διαφήμισης.Στο στόχαστρο των ερευνητών βρέθηκαν τα scripts AdThink και OnAudience,
τα οποία είναι σχεδιασμένα για να μαζεύουν δεδομένα από τους
ενσωματωμένους password managers, κάτι που κάνουν εισάγωντας αόρατα
φόρμες εισαγωγής στοιχείων στις σελίδες, συλλέγοντας τα στοιχεία που
εισάγει μέσω του....
autofill ο browser. Κύριος στόχος τους είναι το username, αλλά τεχνικά δεν είναι δύσκολο να συλλέγουν και το password του χρήστη. Με το username, μπορεί να γίνει tracking του χρήστη online και να προσαρμοστεί η διαφημιστική προβολή στις συνήθειες του.
Ο μόνος τρόπος να εμποδιστεί η λειτουργία τους, είναι μέσω της αλλαγής του τρόπου λειτουργίας των......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com
autofill ο browser. Κύριος στόχος τους είναι το username, αλλά τεχνικά δεν είναι δύσκολο να συλλέγουν και το password του χρήστη. Με το username, μπορεί να γίνει tracking του χρήστη online και να προσαρμοστεί η διαφημιστική προβολή στις συνήθειες του.
Ο μόνος τρόπος να εμποδιστεί η λειτουργία τους, είναι μέσω της αλλαγής του τρόπου λειτουργίας των......
Διαβάστε περισσότερα στο: www.adslgr.com